Урок № 48 від 16.03.2020
Самостійна робота: пропонується виконати Домашню самостійну роботу № 4 із підручника на сторінці 188.
Повторити параграфи 15-20.
Урок № 49 від 17.03.2020
Пропонується виконати вправи на повторення теми Числові послідовності із підручника № 851, 866, 877,880, 886, та повторити параграфи 15-20.
З метою підготовки до ДПА виконати варіати 3-4.
Урок № 50 від 23.03.2020
Контрольна робота: пропонується виконати Завдання для перевірки знань до параграфів 15-20 із підручника на сторінці 189.
Шановні дев"ятикласники, надсилати мені виконані завдання не потрібно, просто виконуйте і накопичуйте знання, потім перевіримо і з усім незрозумілим розберемося. Бережіть себе. З повагою Ліщук І.М.
Урок № 51,52 від 24.03.2020 та 06.04.2020 року
Тема. Основні правила комбінаторики.
Мета: сформувати уявлення учнів про комбінаторику, комбінаторні правила суми та добутку; показати широке коло застосування формул комбінаторики у навколишньому світі; розвивати уявлення про математичне моделювання як потужний інструмент розв’язування прикладних задач; виховувати упевненість у власних силах.
Очікувані результати: учні повинні мати уявлення комбінаторику, комбінаторні правила суми та добутку; вміти застосовувати на практиці комбінаторні правила суми та добутку.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми, мети і завдань уроку
Діти, хто у вашому класі староста? А якщо ми захочемо обрати старосту наново, скількома способами зможемо це зробити? А якщо будуть проходити вибори старости і його заступника?
Ми збираємось пообідати. У меню є 3 перші страви, 2 другі, а також напої: чай, компот, сік, молоко. Скількома різними способами ми зможемо зробити замовлення?
Сьогодні на уроці ми дамо відповіді на поставлені питання. (Формулювання теми, мети і завдань уроку)
ІІІ. Засвоєння знань
Комбінаторика – розділ математики, присвячений розв’язуванню задач вибору та розташування елементів деякої скінченної множини відповідно до заданих правил.
Розглянемо два основних правила, за допомогою яких розв’язується багато задач із комбінаторики.
Приклад 1. У місті N є два університети – політехнічний і економічний. Абітурієнту подобаються три факультети в політехнічному університеті і два – в економічному. Скільки можливостей має абітурієнт для вступу в університет?
Розв’язання. Позначимо буквою А множину факультетів, які обрав абітурієнт в полі технічному університеті, а буквою В – в економічному. Тоді А = {т, n, k}, В = {p, s}. Оскільки ці множини не мають спільних елементів, то загалом абітурієнт має 3 + 2 = 5 можливостей вступати до університету.
Описану ситуацію можна узагальнити у вигляді твердження, яке називається правилом суми.
Якщо елемент деякої множини А можна вибрати m способами, а елемент множини В – n способами, то елемент із множини А або ж із множини В можна вибрати m + n способами.
Правило суми поширюється і на більшу кількість множин.
Приклад 2. Від пункту А до пункту В ведуть три стежки, а від В до С – дві. Скількома маршрутами можна пройти від пункту А до пункту С?
Розв’язання. Щоб пройти від пункту А до пункту В, треба вибрати одну з трьох стежок: 1, 2 або 3. Після того слід вибрати одну з двох інших стежок: 4 чи 5.
Усього від пункту А до пункту С ведуть 6 маршрутів, бо 3 ∙ 2 = 6.
Усі ці маршрути можна позначити за допомогою пар: (1; 4), (1; 5), (2; 4), (2; 5), (3; 4), (3; 5).
Узагальнимо описану ситуацію.
Якщо перший компонент пари можна вибрати т способами, а другий – п способами, то таку пару можна вибрати тп способами.
Це – правило добутку, його часто називають основним правилом комбінаторики. Зверніть увагу: ідеться про впорядковані пари, складені з різних компонентів.
Приклад 3. Скільки різних поїздів можна скласти з 6 вагонів, якщо кожний з вагонів можна поставити на будь-якому місці?
Розв’язання. Першим можна поставити будь-який із 6 вагонів. Маємо 6 виборів. Другий вагон можна вибрати з решти 5 вагонів. Тому за правилом множення два перших вагони можна вибрати 6 · 5 способами. Третій вагон можна вибрати з 4 вагонів, що залишились. Тому три перших вагони можна вибрати 6 · 5 · 4 способами. Продовжуючи подібні міркування, приходимо до відповіді: усього можна скласти 6 · 5 · 4 · 3 · 2 · 1 = 720 різних поїздів.
Добуток усіх натуральних чисел від 1 до n називають n-факторіалом і позначають п!
Домовились вважати, що 1! = 1 і 0! = 1.
ІV. Формування вмінь
Виконання усних вправ
Є дві цифри: 1 і 9. Скількома способами з цих цифр можна скласти:
одноцифрове число;
двоцифрове число, щоб цифри у числі не повторювались;
двоцифрове число, якщо цифри у числі можуть повторюватися?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одного учня в шкільний комітет самоврядування?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати двох учнів у шкільний комітет самоврядування?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одну дівчину і одного хлопця в шкільний комітет самоврядування?
Виконання письмових вправ
У магазині є три види печива і десять видів цукерок. Сергій хоче купити сестрі печиво чи цукерки. Скількома способами він може це зробити?
Скількома способами можна посадити чотирьох дітей на лавці?
На вершину гори ведуть 4 стежки. Скількома маршрутами турист може піднятись на гору і спуститися з неї, обираючи для спуску і підйому різні стежки?
Їдальня приготувала на сніданок 3 другі страви (А, В, С) і два напої (М, K). Скільки різних наборів із таких страв і напоїв можна вибрати на сніданок? Складіть відповідну діаграму-дерево.
Скількома способами 5 осіб можуть утворити чергу до каси?
Скільки різних «кортежів» може створити хлопчик з чотирьох іграшкових автомобілів: білого, жовтого, синього і червоного? Складіть відповідну діаграму-дерево.
На пошті є три види конвертів, два види марок до них і чотири види поздоровних листівок, що вкладаються в ці конверти. Скільки існує різних способів оформлення одного привітання?
У вівторок за розкладом в 11-Б класі є 7 різних уроків, серед яких – фізика і астрономія. Скількома способами можна скласти розклад так, щоб:
фізика і астрономія стояли поруч;
фізика і астрономія не стояли поруч?
Скільки:
парних чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 0, 1, 2, З, 4, 5, якщо цифри не можуть повторюватися.
непарних чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 0, 1, 2, З, 4, 5, якщо цифри не можуть повторюватися?
Обчисліть:
а) 10! : 5!; б) 13! : 10!; в) 20! : 25!; г) 100! : 97!.
Спростіть вираз:
а) n! : (n – 1); б) (n – 1)! : n!; в) (n + 1)! : (n – 1)!.
V. Підсумки уроку
Питання класу
Що нового ви дізналися на уроці?
Що таке комбінаторика?
Які основні правила комбінаторики ми сьогодні розглянули?
Що таке n-факторіал?
VІ. Домашнє завдання
Вивчити теоретичний матеріал.
Виконати:
Для завершення формування експедиції в Антарктиду додатково розглядалися заяви 10 претендентів на посаду лікаря, 5 претендентів на посаду повара і 3 претенденти на посаду техніка. Жоден кандидат не претендував одночасно на дві чи більше посад. Скількома способами можна заповнити одне вільне місце в експедиції?
Оленка має 2 спіднички і 3 вишиті блузки. Скільки різних наборів вбрання можна вибрати для виступу в хорі.
Скільки різних речень можна скласти зі слів «ми», «любимо», «читати»? А зі слів «ми», «дуже», «любимо», «читати»?
Створюють емблему школи, елементом якої має бути многокутник певного кольору. Скільки таких емблем можна створити, якщо розглядати три фігури (трикутник, квадрат, шестикутник) і 4 кольори (синій, зелений, жовтий, червоний)?
У середу за розкладом в 11-А класі є 6 різних уроків, серед яких – алгебра і геометрія. Скількома способами можна скласти розклад так, щоб алгебра і геометрія стояли поруч?
У піцерії готують велику і маленьку піцу з товстою і тонкою основою. Скільки різних видів піци можна замовити в цій піцерії, якщо для тонкої піци використовують три види наповнення, а для товстої – чотири?
Домашнє завдання: параграф 21. Розглянути приклади на стор.195-197 № 897, 899, 901, 903, 909
Самостійна робота: пропонується виконати Домашню самостійну роботу № 4 із підручника на сторінці 188.
Повторити параграфи 15-20.
Урок № 49 від 17.03.2020
Пропонується виконати вправи на повторення теми Числові послідовності із підручника № 851, 866, 877,880, 886, та повторити параграфи 15-20.
З метою підготовки до ДПА виконати варіати 3-4.
Урок № 50 від 23.03.2020
Контрольна робота: пропонується виконати Завдання для перевірки знань до параграфів 15-20 із підручника на сторінці 189.
Шановні дев"ятикласники, надсилати мені виконані завдання не потрібно, просто виконуйте і накопичуйте знання, потім перевіримо і з усім незрозумілим розберемося. Бережіть себе. З повагою Ліщук І.М.
Урок № 51,52 від 24.03.2020 та 06.04.2020 року
Тема. Основні правила комбінаторики.
Мета: сформувати уявлення учнів про комбінаторику, комбінаторні правила суми та добутку; показати широке коло застосування формул комбінаторики у навколишньому світі; розвивати уявлення про математичне моделювання як потужний інструмент розв’язування прикладних задач; виховувати упевненість у власних силах.
Очікувані результати: учні повинні мати уявлення комбінаторику, комбінаторні правила суми та добутку; вміти застосовувати на практиці комбінаторні правила суми та добутку.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми, мети і завдань уроку
Діти, хто у вашому класі староста? А якщо ми захочемо обрати старосту наново, скількома способами зможемо це зробити? А якщо будуть проходити вибори старости і його заступника?
Ми збираємось пообідати. У меню є 3 перші страви, 2 другі, а також напої: чай, компот, сік, молоко. Скількома різними способами ми зможемо зробити замовлення?
Сьогодні на уроці ми дамо відповіді на поставлені питання. (Формулювання теми, мети і завдань уроку)
ІІІ. Засвоєння знань
Комбінаторика – розділ математики, присвячений розв’язуванню задач вибору та розташування елементів деякої скінченної множини відповідно до заданих правил.
Розглянемо два основних правила, за допомогою яких розв’язується багато задач із комбінаторики.
Приклад 1. У місті N є два університети – політехнічний і економічний. Абітурієнту подобаються три факультети в політехнічному університеті і два – в економічному. Скільки можливостей має абітурієнт для вступу в університет?
Розв’язання. Позначимо буквою А множину факультетів, які обрав абітурієнт в полі технічному університеті, а буквою В – в економічному. Тоді А = {т, n, k}, В = {p, s}. Оскільки ці множини не мають спільних елементів, то загалом абітурієнт має 3 + 2 = 5 можливостей вступати до університету.
Описану ситуацію можна узагальнити у вигляді твердження, яке називається правилом суми.
Якщо елемент деякої множини А можна вибрати m способами, а елемент множини В – n способами, то елемент із множини А або ж із множини В можна вибрати m + n способами.
Правило суми поширюється і на більшу кількість множин.
Приклад 2. Від пункту А до пункту В ведуть три стежки, а від В до С – дві. Скількома маршрутами можна пройти від пункту А до пункту С?
Розв’язання. Щоб пройти від пункту А до пункту В, треба вибрати одну з трьох стежок: 1, 2 або 3. Після того слід вибрати одну з двох інших стежок: 4 чи 5.
Усього від пункту А до пункту С ведуть 6 маршрутів, бо 3 ∙ 2 = 6.
Усі ці маршрути можна позначити за допомогою пар: (1; 4), (1; 5), (2; 4), (2; 5), (3; 4), (3; 5).
Узагальнимо описану ситуацію.
Якщо перший компонент пари можна вибрати т способами, а другий – п способами, то таку пару можна вибрати тп способами.
Це – правило добутку, його часто називають основним правилом комбінаторики. Зверніть увагу: ідеться про впорядковані пари, складені з різних компонентів.
Приклад 3. Скільки різних поїздів можна скласти з 6 вагонів, якщо кожний з вагонів можна поставити на будь-якому місці?
Розв’язання. Першим можна поставити будь-який із 6 вагонів. Маємо 6 виборів. Другий вагон можна вибрати з решти 5 вагонів. Тому за правилом множення два перших вагони можна вибрати 6 · 5 способами. Третій вагон можна вибрати з 4 вагонів, що залишились. Тому три перших вагони можна вибрати 6 · 5 · 4 способами. Продовжуючи подібні міркування, приходимо до відповіді: усього можна скласти 6 · 5 · 4 · 3 · 2 · 1 = 720 різних поїздів.
Добуток усіх натуральних чисел від 1 до n називають n-факторіалом і позначають п!
Домовились вважати, що 1! = 1 і 0! = 1.
ІV. Формування вмінь
Виконання усних вправ
Є дві цифри: 1 і 9. Скількома способами з цих цифр можна скласти:
одноцифрове число;
двоцифрове число, щоб цифри у числі не повторювались;
двоцифрове число, якщо цифри у числі можуть повторюватися?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одного учня в шкільний комітет самоврядування?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати двох учнів у шкільний комітет самоврядування?
У класі 11 хлопців і 10 дівчат. Скількома способами можна делегувати одну дівчину і одного хлопця в шкільний комітет самоврядування?
Виконання письмових вправ
У магазині є три види печива і десять видів цукерок. Сергій хоче купити сестрі печиво чи цукерки. Скількома способами він може це зробити?
Скількома способами можна посадити чотирьох дітей на лавці?
На вершину гори ведуть 4 стежки. Скількома маршрутами турист може піднятись на гору і спуститися з неї, обираючи для спуску і підйому різні стежки?
Їдальня приготувала на сніданок 3 другі страви (А, В, С) і два напої (М, K). Скільки різних наборів із таких страв і напоїв можна вибрати на сніданок? Складіть відповідну діаграму-дерево.
Скількома способами 5 осіб можуть утворити чергу до каси?
Скільки різних «кортежів» може створити хлопчик з чотирьох іграшкових автомобілів: білого, жовтого, синього і червоного? Складіть відповідну діаграму-дерево.
На пошті є три види конвертів, два види марок до них і чотири види поздоровних листівок, що вкладаються в ці конверти. Скільки існує різних способів оформлення одного привітання?
У вівторок за розкладом в 11-Б класі є 7 різних уроків, серед яких – фізика і астрономія. Скількома способами можна скласти розклад так, щоб:
фізика і астрономія стояли поруч;
фізика і астрономія не стояли поруч?
Скільки:
парних чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 0, 1, 2, З, 4, 5, якщо цифри не можуть повторюватися.
непарних чотирицифрових чисел можна скласти з цифр 0, 1, 2, З, 4, 5, якщо цифри не можуть повторюватися?
Обчисліть:
а) 10! : 5!; б) 13! : 10!; в) 20! : 25!; г) 100! : 97!.
Спростіть вираз:
а) n! : (n – 1); б) (n – 1)! : n!; в) (n + 1)! : (n – 1)!.
V. Підсумки уроку
Питання класу
Що нового ви дізналися на уроці?
Що таке комбінаторика?
Які основні правила комбінаторики ми сьогодні розглянули?
Що таке n-факторіал?
VІ. Домашнє завдання
Вивчити теоретичний матеріал.
Виконати:
Для завершення формування експедиції в Антарктиду додатково розглядалися заяви 10 претендентів на посаду лікаря, 5 претендентів на посаду повара і 3 претенденти на посаду техніка. Жоден кандидат не претендував одночасно на дві чи більше посад. Скількома способами можна заповнити одне вільне місце в експедиції?
Оленка має 2 спіднички і 3 вишиті блузки. Скільки різних наборів вбрання можна вибрати для виступу в хорі.
Скільки різних речень можна скласти зі слів «ми», «любимо», «читати»? А зі слів «ми», «дуже», «любимо», «читати»?
Створюють емблему школи, елементом якої має бути многокутник певного кольору. Скільки таких емблем можна створити, якщо розглядати три фігури (трикутник, квадрат, шестикутник) і 4 кольори (синій, зелений, жовтий, червоний)?
У середу за розкладом в 11-А класі є 6 різних уроків, серед яких – алгебра і геометрія. Скількома способами можна скласти розклад так, щоб алгебра і геометрія стояли поруч?
У піцерії готують велику і маленьку піцу з товстою і тонкою основою. Скільки різних видів піци можна замовити в цій піцерії, якщо для тонкої піци використовують три види наповнення, а для товстої – чотири?
Домашнє завдання: параграф 21. Розглянути приклади на стор.195-197 № 897, 899, 901, 903, 909
УРОКИ № 53, 54 від
07.04., 13.04.2020
( алгебра 9 клас)
Тема уроку. Випадкова подія. Ймовірність
випадкової події.
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: випадкова
подія, вірогідна подія, неможлива подія; означення ймовірності випадкової події;
формули для обчислення ймовірності простої випадкової події. Виробити вміння:
визначати вид події (випадкова, вірогідна, неможлива); визначати за формулою
ймовірність простої події, а також розв'язувати задачі, що передбачають
обчислення ймовірності за формулою.
Тип уроку: засвоєння знань, вироблення
вмінь.
Хід уроку
Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Мотивація навчальної діяльності учнів
Учитель нагадує учням, що основна
мета вивчення теми З «Елементи прикладної математики» — це оволодіння найпростішими
способами розв'язування прикладних задач, а також способами оцінювання та
подачі інформації про реальні фізичні, . соціальні та хімічні процеси. У цьому
контексті стає зрозумілою логіка вивчення матеріалу даної теми. Після розгляду
питання про загальний спосіб розв'язування прикладних задач вивчаються питання
про окремі види прикладних задач, якщо розглядати їх з точки зору способу опису
реальних процесів: задачі на відсотки описують зміну величин; задачі на
ймовірність показують можливість того, що відбудеться або не відбудеться
певний процес, задачі на застосування елементів статистики вчать учнів подавати
інформацію про результати процесів різними способами. Усі ці міркування вчитель
подає учням в адаптованій формі, після чого формулюється мета даного уроку:
повторити та систематизувати знання учнів про ймовірність випадкової події,
отримані ними у 6 класі, а також доповнити їх знаннями про способи обчислення
ймовірності випадкової події.
Актуалізація опорних знань та
вмінь учнів
Усні вправи
1.
Знайдіть:
1) 40% від
числа 2,5; 2) 10% від числа 1,7;
Знайдіть:
1) число, 15% якого дорівнює 75;
2) число, 80% якого дорівнює 4.
2.
Знайдіть відсоткове відношення чисел:
1) 4 і 20; 2) 27 і 108.
3.
Які події можуть відбутися внаслідок випробування:
1) підкидання
грального кубика;
2) витягування
кульки з ящика, у якому є білі та чорні кульки;
3) підкидання
монети;
4) вибір
деталей із партії, у якій 100 якісних деталей і 2 браковані?
Формування знань
План вивчення нового матеріалу
1. Уявлення про зміст понять: подія,
випадкова подія, вірогідна подія, неможлива подія.
2. Класичне означення ймовірності
випадкової події. Формула обчислення ймовірності випадкової події.
Опорний
конспект № 25
Випадкова подія — подія, яка може або
відбутися, або не відбутися (за певних обставин) при багаторазовому
випробуванні.
|
Приклади: а) назавтра піде дощ; б) виграш
у лотерею 10 грн.
Якщо подія
обов'язково відбудеться при багаторазовому випробуванні, то вона називається
вірогідною.
|
Приклади: а) після четверга наступає
п'ятниця; б) сонце сходить на сході.
|
Якщо подія не
відбудеться при багаторазовому випробуванні, то вона називається неможливою.
|
Приклад: а) після зими настає літо; б) з
ящика, у якому є тільки білі кульки, витягують чорну кульку.
|
Ймовірність (випадкової події) — це число,
яке показує відношення числа випробувань, у яких дана подія відбулась, до
числа всіх випробувань.
|
Р(А) = m/n — формула обчислення ймовірності, де Р(А) — ймовірність
події А; т — кількість сприятливих випробувань (коли подія А настала);
п — кількість усіх випробувань.
|
Властивості ймовірності будь-якої події
|
1. 0 ≤ Р(А)
≤ 1.
2. Якщо А — вірогідна
подія, то Р(А) = 1.
3. Якщо А —
неможлива подія, то Р(А) = 0.
4. Якщо А —
випадкова подія, то 0 < Р(А) < 1.
|
Методичний
коментар
Вивчення матеріалу уроку
починається з формулювання уявлення учнів про зміст загального означення
понять події, випадкової події, вірогідної події, неможливої події майже на
побутовому рівні, тобто учні мають усвідомити, що являють собою такі види
подій, не даючи їм математично строгих означень, а також навчитись наводити
приклади таких видів подій.
Класичне означення ймовірності та
формула обчислення ймовірності простих випадкових подій Р(А) = m/n також формулюються на
інтуїтивному рівні, без строгих означень, і ґрунтуються на життєвому досвіді
учнів. Проте на деяких математичних властивостях цього відношення слід наголосити:
ймовірність виражається невід'ємним числом у межах від 0 до 1, ймовірність
неможливої події дорівнює 0, ймовірність вірогідної події дорівнює 1.
Формування вмінь
Усні вправи
1.
Які з наведених подій є випадковими:
1)
випадання герба при однократному підкиданні монети;
2)
виграш у лотерею 5 грн;
3)
випадання двох шісток на двох гральних кубиках при їх підкиданні;
4)
витягування чорної кульки з ящика, у якому всі кульки білі;
5)
витягування чорної кульки з ящика, у якому 10 чорних кульок.
2.
Наведіть приклад:
1) вірогідної події; 2)
неможливої події.
3. У ящику 12 білих, 7 чорних та
одна зелена кулька. З нього навмання беруть одну кульку. Яка
ймовірність того, що вона буде: 1)
білою; 2) чорною; 3) зеленою?
Письмові вправи
Для реалізації дидактичної мети
уроку слід розв'язати вправи такого змісту:
1) серед запропонованих прикладів
подій назвати випадкові, вірогідні, неможливі;
2) знайти ймовірність випадкових
подій за формулою;
3) на повторення: задачі на
відсоткові розрахунки, задачі на складання та розв'язування математичної
моделі.
Методичний
коментар
Для кращого засвоєння учнями
матеріалу уроку рекомендується при виконанні відповідних вправ неодноразово
повторювати зміст вивчених понять. Важливо відпрацювати вміння виконувати дії,
що передбачені застосуванням формули ймовірності: знайти кількість усіх
можливих випадків; знайти кількість сприятливих випадків; знайти відношення
кількості сприятливих випадків до кількості всіх можливих випадків. При цьому
при підрахунку кількості як одних, так і інших варіантів випадків доречно використовувати
як правила перебору варіантів, так і початкові відомості з комбінаторики, якщо
учні володіють такими.
Підсумки уроку
Контрольні запитання
1.
Наведіть приклад:
1) випадкової події; 2)
неможливої події; 3) вірогідної події.
2.
Чи може ймовірність деякої події А дорівнювати:
1)1/2; 2) 0; 3) -1; 4) 1; 5) 1,5?
1)1/2; 2) 0; 3) -1; 4) 1; 5) 1,5?
3. У прогнозі погоди було сказано:
наступного дня ймовірність опадів дорівнює 0,75. Що це означає?
VIII. Домашнє завдання: параграф 22, № 931, 934, 941, 947. На повторення № 950,
951, 952
1. Вивчити означення понять,
розглянутих на уроці.
2. Розв'язати вправи: на визначення
виду подій, обчислення ймовірності випадкових подій за вивченою формулою.
Шановні дев"ятикласники, вивчення нового навчального матеріалу завершено. Розпочинаємо повторення вивченого. Бережіть себе. З повагою Ліщук І.М.
Уроки № 64, 65 від 25,26.052020 року
Підсумкова контрольна робота: Виконати 11 варіант із збірника завдань ДПА для 9 класу.
Уроки № 55, 56 від 14.04, 21.04.2020 року
Уроки 56,57 від 27.04., 28.04. 2020 року
1.Виконати Домашню самостійну роботу № 5 на сторінці 226 підручника.
2. Виконати контрольну роботу, як завдання для самоперевірки знань на сторінці 228 підручника.
Шановні дев"ятикласники, вивчення нового навчального матеріалу завершено. Розпочинаємо повторення вивченого. Бережіть себе. З повагою Ліщук І.М.
Підсумкова контрольна робота: Виконати 11 варіант із збірника завдань ДПА для 9 класу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий