РОЗПОЧИНАЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ-ВИБИРАЄМО СВІЙ КЛАС-ВИБИРАЄМО ПРЕДМЕТ-ВИБИРАЄМО УРОК-ОПРАЦЬОВУЄМО МАТЕРІАЛ-ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ

1 КЛАС УРОКИ ЗА РОЗКЛАДОМ

Уроки за 27-29 травня 2020 року
Українська мова
Читання та Письмо
Тема: Повторення вивченого за рік
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
-         Сьогодні ти прочитаєш про чудову пору року – літо. Дізнаєшся, чим воно багате.
-         Прочитай склади, випиши тільки ті, на яких записано склад із м'яким приголосним
Та, ді, зя, тю, бо, до, мось, ри, ля, ці, не.
-         Прочитай  та спиши назви місяців. Намалюй сонечко навколо літніх.
Вересень, січень, липень, листопад, червень, травень, лютий, серпень.
-         Прочитай вірш Олега Роговенка.
У відчинене віконце
Зазирнуло зранку сонце
І лоскоче ніжно носик,
І маленькі ніжки босі.
Сяйвом сонця все залито,
В нас гостює справжнє літо
Кольорове та яскраве,
Запашне, смішне, цікаве!
Мама літечку радіє,
Літо всіх маляток гріє,
Щоб росли вони здорові,
Наші «сонечка» чудові!
-         Впиши потрібні літери у слова.
С_н_е,  н_си_,  н_ж_и,  в_кон_е.
-         Прочитай слова. Склади з них речення та запиши його.
відпочинку, Літо, пора, найкраща, для
-         Розбий речення на слова. Прочитай прислів'я та запиши їх.
Вліткуодинтижденьрікгодує.
Щовліткузберештовзимкунастолізнайдеш.
-         Я ти розумієш ці прислів'я?
-         Про що ти дізнався сьогодні на уроці?
-         Яка вправа була найскладнішою?
-         Яка вправа виявилася найлегшою?
Бажаю тобі гарно відпочити влітку!

Математика
Тема: Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
Завершується навчальний рік. Сьогодні ти повториш вже вивчене і поліпшиш свої вміння. Спробуй зрозуміти, що тобі вдається легко, а над чим ще варто попрацювати, що залишилося незрозумілим.
Пригадай:
-         Як називаються числа при додаванні? Відніманні?
-         Чи може сума дорівнювати одному з доданків?
-         Чи може різниця дорівнювати зменшуваному? Нулю?
-         Як зміниться сума, якщо один із доданків збільшиться? Зменшиться?
-         Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшиться? Зменшиться?
-         Як обчислити невідомий доданок? Зменшуване? Від'ємник?
-         Як пов'язані арифметичні дії додавання і віднімання?
-         Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
Знайди значення виразів:
67 – 23                     62 + 36                      45 – 24               43 + 5
17 + 22                    99 – 67                       74 + 23               77 – 16
Обчисли зручним способом:
4 + 5 + 6 =                      2 + 30 + 5 + 20 =
7 + 3 + 8 =                     4 + 50 + 40 =
Порівняй математичні вирази:
56 + 10 …..40 + 30                43 -13 …….20 + 7
80 – 1 ……70 + 9                  38 + 1 ……59 – 10
36 + 12 …..75 – 34               28 – 20 …..6 + 3
Розв'яжи задачі:
1.     Довжина відрізка АВ – 1 дм 3 см, а відрізка СК – 14 см. Який відрізок довший і на скільки?
2.     Довжина газону 10 м, а клумби – на 7 м менше. Яку довжину має клумба?
3.     Висота сосни 27 м, а ялини – 20м. На скільки метрів ялина нижча від сосни?
-         Чи все тобі вдалося?
-         Що було найважче?
-         Яка вправа була найлегшою?

Я досліджую світ
Тема: Підсумкова контрольна робота

1.     Які зимові місяці ти знаєш?
2.     Назви три стани води.
3.     Назви весняні місяці.
4.     Які символи нашої держави ти знаєш?
5.     Назви літні місяці.
6.     Обведи предмети, що належать до живої природи:
Сонце, кінь, камінь, людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.

Фізична культура
Тема: Повторення вивченого
Пропоную тобі виконати розминку. Цю розминку виконуй щодня на канікулах.



Уроки за 26 травня 2020 року
Математика
Тема: Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр».
Пригадай
-         Скільки сантиметрів в 1 дециметрі?
-         Подай величини в сантиметрах, дециметрах:
3 дм = ……см                      10 см = …….дм
40 см = …..дм                      10 дм = ……см
6 дм = ……см                      100 см = …..дм
Каліграфічна хвилинка
-         Напиши каліграфічно числа 1, 10, 100
-         Який розряд позначає цифра 1 в кожному числі?
-         Як утворили кожне з чисел?
На минулому уроці ти вивчав грошові одиниці. Відвідував магазин та купував різні речі. Сьогодні ти відвідаєш магазин, в якому можна купити тканину. Тобі потрібно купити 200 см тканини. Ти вже знаєш про міри довжини – сантиметр та дециметр, інструмент для вимірювання  - лінійка.
-           Як ти вважаєш, чи зручно тобі буде вимірювати довжину тканини в сантиметрах? Можливо існує інша міра довжини, більша за сантиметр та дециметр? Чи чув ти про неї?
-           Так , дійсно, існує більша міра довжини, а називається вона метр. З цією мірою ти сьогодні ознайомишся.
-           Розглянь лінійку і складний метр.
-           Метр – це більша міра довжини.
-           В 1 метрі – 10 дм або 100 см.
-           Назви об'єкти довжину яких зручно вимірювати саме метром (футбольне поле, будинок, висота забору, висота дерева тощо)
Порівняй іменовані числа:
7дм ….7м               4м….4дм         50 дм ……5м             8м…….80 дм
Розв'яжи задачі:
Висота будинку – 6 метрів, а школи – на 11 метрів більша. Яка висота школи?
Глибина річки – 12 метрів, а озера – на 10 метрів менша. Яка глибина озера?
Ширина вулиці – 6 метрів, а дороги – 10 метрів. На скільки метрів вулиця вужча, ніж дорога?

Закріпи свої знання. Переглянь відео урок.

Українська мова
Читання
Тема: Удосконалення навички читання. Узагальнення вивченого.
Ось і закінчив ти читати Букварик.
-          Чи сподобалась тобі ця книга?
-         Чим саме?
-         Що ти навчився робити завдяки цій цікавій книзі?
Так, ти навчився швидко читати, читати вдумливо, аналізувати твори, давати відповіді на запитання та багато іншого.
-         Сьогодні ти продовжиш вдосконалювати навички читання завдяки різним цікавим вправам.
Читання анаграм.
- Букви розсипалися і переплуталися. Перестав їх місцями і прочитай слова.
толі           куликані              чиповіднок            сткапувід
(Літо, канікули, відпочинок, відпустка.)
Читання піраміди слів.
- Прочитай слова від коротшого до найдовшого і навпаки.
Все
Мить
Річці
Ніколи
Слухати
Канікули
Бджолину
Схочеться
-         На попередньому році ти дізнався, що скоро розпочнуться літні канікули. Які триватимуть три місяці.
Послухай пісню «Канікули, ура!» (муз. О.Янушкевич,       сл. М.Ясакова) у виконанні дитячого ансамблю «Мрія». Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=--HO8RybMGo
Канікули – це весела, цікава пора. Але пам'ятай: - Під час відпочинку влітку треба дбати про своє здоров’я і безпеку. Про це і розповідається в наступному відеозапису.
Подивися відео «Корисні підказки. Канікули». Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=iQQ8R306SU0
- Яке основне зауваження повторювалося кілька разів? (Літня спека – небезпека!)
- Чи запам’ятав ти всі корисні підказки? Давай перевіримо:
1.Дотримуйся графіку – … засмагай тільки вранці та ввечері.
2.Стань невидимкою – … застосовуй сонцезахисний крем.
3.Носи обладунки – … одягай панамку, кепку або інший головний убір.
4.Пий цілющий напій – … пий чисту природну воду.
- Про які ознаки теплового удару ти дізнався?

- Що треба робити, коли людина перегрілася на сонці? 
Українська мова
Письмо
Тема: Слова – назви предметів.
Ти вже навчився писати букви, слова, речення, тексти. Умієш складати звукові схеми слів, ділити слова на склади, ставити наголоси в словах, переносити слова.
Сьогодні ти дізнаєшся, що є слова, які  називають предмети. Наприклад: лінійка, ручка, зошит, гумка, портфель тощо. Ці слова називають шкільне приладдя та відповідають на питання Що? Є слова, які відповідають на питання Хто? Вони називають назви істот – це люди й тварини: учень, художник, мама, тато, ведмідь, коза, лелека, голуб, мураха, муха тощо.
Потренуйся
-         Назви предмети. Запиши слова, що відповідають на питання Хто? Що?
Переглянь відео урок «Малюнковий диктант для учнів 1 класу» та виконай завдання.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=YZEdt2vmT3A

Фізична культура
Тема: Танцювальні вправи

Переглянь Руханку та повтори танцювальні вправи

Я досліджую світ
Тема: Як цікаво провести час улітку?
-         Чи знаєш ти , що таке канікули? Прочитай вірш:
«Канікули! Канікули!» –
Співає все навколо.
Канікули, канікули,
Канікули у школі!
А що таке канікули?
Це літні дня барвисті.
Це час, коли нам ніколи
Хоча б на мить присісти,
Бо треба мчать босими,
Наввипередки з вітром,
З густих лісів приносити
Горіхів повні відра.
Це час у річці хлюпатись,
Підсмажувати спини,
І зранку в лузі слухати
Тонку струну бджолину…
А.Костецький
Канікули – це слово у буквальному перекладі означає «собачки» . У сузір’ї Великого Пса є найяскравіша зірка і зветься вона канікула, що в перекладі українською мовою означає собака. Колись давно люди помітили, що зірка Канікула щорічно з’являється в небі в середині літа. У цей час буває дуже спекотно, тому школярів звільняли від занять. Дні на честь цієї зірки почали називати канікулами. Спочатку канікулами називали лише літній відпочинок, а потім почали називати й інші перерви в навчанні.
- Чи цікавою була тобі ця інформація?
- Що нове ти з неї дізнався?
- То ж чи можна вважати слова «канікули» і «собачка» родичами?
- Як ти мрієш провести літні канікули?
Де б ти не опинився влітку, що б не робив, завжди дотримуйся правил безпеки.
Пам'ятай про правила поведінки на дорозі, пожежну безпеку, про те, як уникнути небезпечних ситуацій удома, на вулиці.
Пропоную переглянути відео «Правила безпеки на літніх канікулах»



Урок за 25 травня 2020 року
Математика
Тема: Визначаємо вартість товару. Гривня, копійка
·        Каліграфічна хвилинка
-         Назвіть найменше трицифрове число. (100)
-         Дай йому характеристику.
·        Запиши математичний диктант
-         Запиши найменше натуральне число. (1)
-         Додай до нього те саме число. Запиши суму. (2)
-         Перший доданок 2, другий доданок 3. Чому дорівнює сума? (5)
-         Збільши число 5 на те саме число. Запиши відповідь. (10)
-         Збільши 10 на 10. Запиши відповідь. (20)
-         Збільш 20 на 30. Запиши відповідь. (50)
-         Перший доданок 50, другий доданок 50. Чому дорівнює сума? (100)
·        Бесіда про види грошей та їхню вартість
-         Чи ходили ви до магазину. Що роблять в магазині? Отже, в магазині предмети купують – за них платять гроші, бо це товари, які мають вартість. Для розрахунку в державі є гроші: паперові (банкноти) та металеві (монети). В Україні в обігу є гривні та копійки. Чи знаєте ви, яка з цих величин більша? Скільки копійок в 1 гривні?
·        Переглянь відео урок та виконай завдання.
«Вивчаємо вартість товару 1 клас»

·        Закріпи свої знання

Попрацюй в робочому зошиті с. 62,63.

Урок за 25 травня 2020 року
Українська мова
Читання
Тема: Анатолій Костецький «Канікули».
·        Вступна бесіда
- Із кожним днем наближається радісна для усіх пора. Яка? А от відгадай загадку:
Найщасливіша пора:
Веселиться дітвора —
Ні задач нема, ні вправ.
Як це зветься? Відгадав?
   (Канікули)
-Цього року у вас відбудуться перші в житті шкільні літні канікули. Вони триватимуть цілих три місяці – все літо!
·       Прочитай  вірш про канікули. Запам’ятай, що роблять діти, відпочиваючи влітку. Вірш Анатолія Костецького у Букварі (с. 110) напівголосно самостійно і вголос для рідних.
·        Дай відповіді на запитання:
- Про що запитав автор на початку вірша? (Що таке канікули?)
- Яку відповідь на це питання він дає?
- Чи згоден ти з автором?
- Чому під час відпочинку дітям ніколи присісти хоча б на мить?
- Як ще влітку можна відпочивати дітям?
- Створи асоціативний кущ «Канікули», додай записи про те, де і як їх можна проводити: прогулянки в лісі, плавання і загоряння на річці,  відпочинок у лузі.
• Слухання пісні про канікули.
- Послухай пісню про канікули. (слова і музика Наталії Май). Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=mBBCc2T1_mc
- Чи передає музика настрій дітей?


Урок за 25 травня 2020 року
Українська мова
Письмо
Тема: Удосконалення навички письма. Виконання фонетико-графічних завдань. Вибіркове списування. Пояснювальний диктант.
• Каліграфічна хвилинка.
У додатковому зошиті  запиши дату по середині  рядка.
- Сьогодні на уроці ти потренуєшся в красивому написанні великої і малої букви К, к, закріпиш вміння писати склади і слова з нею.
К  К  К  к  к  к    ку   ка   шк
На другому рядку запиши речення з вірша Анатолія Костецького, підкресли у ньому букву К, к.
Канікули  у  школі!
• Фонетико-графічна вправа.
На наступному рядку накресли і заповни звукові схему слова канікули. Під звуковими позначками надрукуй букви, вказуючи, який звук або звуки вони позначають.
- Скільки в слові складів? Який склад наголошений?
• Вибіркове списування.
- Прочитайте вірш Анатолія Костецького «Канікули». Чим радує всіх щедре літо?
- Випиши із тексту тільки ті слова, які відповідають на питання що?
• Пояснювальний диктант.
- Прочитай текст. Добери до нього назву.
*   *   *
Скоро літні канікули. Андрійко проводить їх у селі. Там живуть бабуся
Настя й дідусь Іван. Їхня хата стоїть на краю села. Недалеко протікає річка Десна. Там Андрійко з друзями купається і засмагає. Та найбільше подобається хлопчикові зустрічати на Десні сонце. Сядуть із дідусем ранесенько на березі річки  вудити рибу. А на горизонті з’являються перші сонячні промені.
З журналу
- Про кого розповідається в тексті?
- Де проводить Андрійко літні канікули?
- Що він робить із друзями?
- Що найбільше подобається хлопчикові?
Запиши під диктовку  перші три речення. Зверни увагу на вживання великої літери в іменах людей (Андрійко, Настя, Іван) і на початку речень, а також на вживання знака м’якшення в кінці слів (проводить, живуть, дідусь).


Уроки за 22 травня 2020 року
Українська мова
Читання
Тема: Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник»
• Вступна бесіда.
- Сьогодні на уроці ти послухаєш і прочитаєш твір, у якому  дійові особи дещо незвичні.
Відгадай відгадки.
1.     Золотий м'ячик
По килимку скаче,
Качається без утоми
По килиму голубому.      (Сонце)
2.     Гарна комаха на листі сиділа
І випадково крапки згубила.
Я випадково повз неї пройшов
І випадково крапки знайшов.          (Сонечко)
3.     Стоять хлопці на грядках,
В золотистих всі шапках.
Сонце дуже поважають,
Як їх люди називають?       (Соняшники)
(Сонце, сонечко, соняшник.) Що спільне у словах?

- Іноді з різними предметами відбуваються дивні речі: вони розмовляють, веселяться, допомагають один одному.
- Як називаються твори, у яких з рослинами, тваринами, предметами неживої природи трапляються різні дива? (Це казка.)
- Отже, на уроці ти будеш слухати, читати казки.
- Сьогодні ти попрацюєш з казкою, дійовими особами якої є Сонце, Сонечко і Соняшник. А ще хто? — дізнаєшся, коли прочитаєш казку. Її для тебе написала письменниця Ірина Прокопенко.
• Первинне сприймання твору.
Прочитай казку Ірини Прокопенко в Букварі (с. 108–110) напівголосно самостійно і вголос за частинами.
Дай відповіді на запитання.
- Яка пора року описана в казці? Як саме? Прочитай ці рядки.
- Який час доби описано? Доведи словами з тексту. (День тільки починався – ранок. На листі дерев була роса.)
- Що відбувалося в природі? Що робили крапельки роси, птахи, квіти?
- Чим займався Джміль?
- Чи написано в цій частині, що робило Сонце? А звідки про це можна дізнатися? (Зі слів Джмеля.)
- Навіщо Сонце кожен день посилає на землю проміння? Про кого і що воно дбає?
- Чому Сонце образилося на Джмеля?
- Як унаслідок цього змінився день?
- Що зробили квіти, птахи, мурахи?
- Що занепокоїло дерева?
- Хто хотів допомогти їм?
- Чому маленьке Сонечко не змогло замінити Сонце?
- За що дерева вдячні Сонечку?
- Хто ще хотів допомогти замінити Сонце?
- Чим Соняшник схожий на Сонце?
- Яку добру справу вміє робити ця квітка?
- Про що продовжував гудіти Джміль?
- Чому знову обурилися Дерева? У чому вони звинуватили Джмеля?
- Чому Джміль просив пробачення у Сонця?
- Чи пробачило Сонце? Звідки це видно?
- Подивися відеокомікс «Сонце і Сонечко», створений за мотивами казки Ірини Прокопенко, порівняй їхній зміст. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=dzH9Iwnc9L8  

Українська мова
Письмо
Тема: Удосконалення навички письма.
• Каліграфічна хвилинка.     
У додатковому зошиті запиши дату по середині рядка.
- Сьогодні ти потренуєшся в красивому написанні великої і малої букви Ц, ц, закріпиш вміння писати склади і слова з ними.
Запиши: Ц  Ц  Ц  ц  ц  ц    Ці  ці   нц  це        
- Прочитай віршовані речення, знайди у них слова з буквою Ц, ц.
Цілий ранок у віконце
Зазирає ясне сонце.
Вранці ясне сонце сяє,
Цілу землю звеселяє.
- У яких словах буква ц позначає твердий приголосний звук, а в яких – м’який? (Звук [ц] – віконце, сонце; звук [ц’] – цілий, вранці.)
На наступному рядку запиши речення:
 Цілий  ранок  сяє ясне сонце.
• Фонетико-графічна вправа.
На наступному рядку накресли і заповни звукові схеми слів сяє, ясне. Під  звуковими  позначками  надрукуй  букви, вказуючи, який звук  або звуки вони позначають.
- Скільки у словах мяких приголосних звуків? (Три – [с’], [й’], [й’].)
- Якою буквою  позначається мякість приголосного звука [с’]?
- Яку схожу «роботу» виконують у словах літери я, є?
Після звуко-буквеного аналізу запиши ці слова, підкресли букви я, є.
• Коментоване списування.
- Сьогодні на уроці ти багато говорив і читав про Сонце. Тепер давай запишемо речення про нього.
- Прочитай речення.  Як ти розумієш його значення? Запиши.
Сонце – джерело життя на землі.
• Письмо по пам’яті (самодиктант).
- Прочитай рядки вірша. Про що в них говориться?
Сонце гріє, сонце сяє,
Вся природа оживає.
- Що робить сонце? А що відбувається з природою?
- Поділи на склади слова гріє, сяє, оживає. Назви останній склад у словах. Скільки в ньому звуків? Якою буквою вони позначаються? Підкресли букву є в кінці слів.
- Де у словах природа, оживає пишеться літера и? Підкресли її.
- Які розділові знаки знаходяться в першому рядку? Що стоїть у кінці другого рядка? 
- Коли у вірші слова пишуться з великою букви?
Вивчи віршовані рядки напам’ять і запиши їх у зошиті, диктуючи собі пошепки.




Комментариев нет:

Отправить комментарий