РОЗПОЧИНАЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ-ВИБИРАЄМО СВІЙ КЛАС-ВИБИРАЄМО ПРЕДМЕТ-ВИБИРАЄМО УРОК-ОПРАЦЬОВУЄМО МАТЕРІАЛ-ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ

1 КЛАС МАТЕМАТИКА

Урок за 25 травня 2020 року
Математика
Тема: Визначаємо вартість товару. Гривня, копійка
·        Каліграфічна хвилинка
-         Назвіть найменше трицифрове число. (100)
-         Дай йому характеристику.
·        Запиши математичний диктант
-         Запиши найменше натуральне число. (1)
-         Додай до нього те саме число. Запиши суму. (2)
-         Перший доданок 2, другий доданок 3. Чому дорівнює сума? (5)
-         Збільши число 5 на те саме число. Запиши відповідь. (10)
-         Збільши 10 на 10. Запиши відповідь. (20)
-         Збільш 20 на 30. Запиши відповідь. (50)
-         Перший доданок 50, другий доданок 50. Чому дорівнює сума? (100)
·        Бесіда про види грошей та їхню вартість
-         Чи ходили ви до магазину. Що роблять в магазині? Отже, в магазині предмети купують – за них платять гроші, бо це товари, які мають вартість. Для розрахунку в державі є гроші: паперові (банкноти) та металеві (монети). В Україні в обігу є гривні та копійки. Чи знаєте ви, яка з цих величин більша? Скільки копійок в 1 гривні?
·        Переглянь відео урок та виконай завдання.
«Вивчаємо вартість товару 1 клас»
·        Закріпи свої знання
Попрацюй в робочому зошиті с. 62,63.

Урок за 22 травня 2020 року
Математика
 Тема: Дізнаємося про тривалість доби
Переглянь уривок мультфільму «Фіксики. Годинник» Режим доступу: https://youyu.be/hR3VCSaEOF8
Каліграфічна хвилинка.
-         Яке найбільше число на циферблаті годинника? (12)
-         Дай характеристику цьому числу та запиши його каліграфічно.
Сьогодні ти дізнаєшся про тривалість доби.
-         Доба – це час, за який планета Земля обертається навколо своєї осі. Тривалість цього процесу - 24 години. На циферблаті годинника тільки 12 чисел, тому за добу годинникова стрілка двічі буде показувати на одну і ту саму цифру. Це може бути вночі та вдень або вранці та ввечері. Для точного визначення часу додають частину доби, наприклад, 11 година ранку чи 11 година вечора. Або користуються 24-годинним визначенням часу: після 12 години дня до цифри, на яку вказує годинникова стрілка, додаємо 12. Тоді отримаємо 11 годин – це ранок, а 11+12 = 23 година – це вечір.
Закріпи свої знання

-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 61, 62. 

Урок за 20 травня 2020 року
Математика
Тема: Вивчаємо час за годинником
·        Попрацюй усно
20 + 7 =
30 + 9 =
40 + 5 =
87 – 7 =
38 – 8 =
63 – 3 =
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши найбільше одноцифрове число та найбільше двоцифрове число каліграфічно.
-         Дай характеристику цим числам.
·        Пригадай
-         Назви частини доби.
-         Що таке доба?
-         Чи достатньо знати частину доби, коли домовляєшся про зустріч?
-         Сьогодні ти більше дізнаєшся про годинник та навчишся визначати час за ним.

·       Переглянь відео урок «Дистанційне навчання НУШ 1 клас. Годинник. Визначення часу за годинником». Режим доступу: 

Дата проведення уроку 19 травня 2020 року
Перевіряємо свої досягнення з математики

1.     Встав пропущені числа
11, □, □, □, 15, 16, □, □, 19, □
2.     Обведи кружечком числа, які менші від числа 70
60, 40, 80, 70, 10, 90
3.     Які знаки арифметичних дій пропущені? (+, -)
47 □ 10 = 37                 73 □ 10 = 83
39 □ 10 = 49                 56 □ 10 = 46
95 □ 10 = 85                 82 □ 10 = 92
4.     Порівняй математичні вирази. Постав знак <, >, =
80 – 1 □ 70 + 9                            28 – 20 □ 6 + 3
5.     Розв'яжи задачу
У кошику було 32 яблука і 10 груш. Скільки всього фруктів було у кошику?
6.     Накресли відрізок АВ завдовжки 1 дм 2 см.

Виконував все сам без допомоги  □

Виконував з допомогою                 □

Урок за 18 травня 2020 року
Математика
Тема: Одиниця вимірювання часу – доба
Відгадай загадки:
1.     Чорна корова всіх поборола.
Білий віл всіх підвів.     (день і ніч)
2.     Темно стало надворі,
Сяє місяць угорі.
Спати треба, певна річ,
Бо прийшла на землю …… (ніч)
3.     До вечора помирає,
Зранку знову оживає.           (день)
-         Чим день відрізняється від ночі? (Удень світить Сонце, співають пташки, а вночі на небі місяць, зірки, природа засинає)
-         А що буває між ніччю та днем, між днем і ніччю? (ранок і вечір)
-         Ранок, день, вечір, ніч – це все частини доби. Доба – це одиниця вимірювання часу, що складається з 24 годин. За цей час планета Земля робить повний оберт навколо своєї осі.
-         А чи знаєш ти, коли відбувається зміна доби? ( уночі, о 12 (24) годині ночі)
Закріпи свої знання
-         Що таке доба?
-         Скільки триває доба?
-         Коли відбувається зміна доби?
-         У який час доби ти почуваєшся найщасливішим?

-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 60.

Урок за 15 травня 2020 року
Математика
Тема: Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел
·        Попрацюй усно
-         Розв'яжи ланцюжок прикладів:
56 – 4 + 30 – 0 + 6 – 60 + 1 – 7 + 50 – 72 + 48 =
·        Хвилинка каліграфії:
-         Запиши каліграфічно відповідь, яку отримав, коли розв'язав ланцюжок прикладів (48)
-         Дай характеристику цьому числу.
-         Скільки десятків, скільки одиниць в цьому числі?
·        Досліди вирази
-         Спробуй додати: 34 + 23
-         Пам'ятай, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додають до десятків, а одиниці – до одиниць.
-         Спробуй відняти: 54 – 32
-         Пам'ятай, що при відніманні двоцифрових чисел десятки віднімають від десятків, а одиниці – від одиниць.
·        Переглянь відео урок «Додавання виду 24 + 35. Задача на знаходження невідомого від'ємника»

·        Закріпи свої знання

-         Попрацюй в робочому зошиті с. 59, 60

Урок за 13 травня 2020 року
Математика
Тема: Розв'язуємо задачі
·        Попрацюй усно
46 – 4 + 7 – 20 + 1 + 45 – 4 + 10 – 30 + 9 – 60
·        Каліграфічна хвилинка
-         Напиши каліграфічно відповідь, яку отримав коли розв'язав «ланцюжок» (0)
·        Сьогодні ти попрацюєш над задачами.
Розглянь короткі записи. Склади задачі про стрічку.
Було - 43 дм                             Було – 43 дм
Відрізали – 20 дм                    Відрізали - ?
Залишилось - ?                        Залишилось – 23 дм
-         Що ти можеш сказати про ці задачі? (Вони обернені. Те, що відомо в одній задачі невідомо в іншій).
-         Розв'яжи  задачі.
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті с. 58-59 (1,2,3)
Бажаю успіху!


Урок за 12 травня 2020 року
Математика
Тема: Задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від'ємника
На попередньому уроці ти тренувався знаходити невідомі компоненти додавання та віднімання. Дізнався, що до задач на знаходження суми можна скласти дві обернені задачі.
-         Як ти вважаєш, чи можливо це зробити до задач інших типів?
·        Каліграфічна хвилинка
-         Пригадай, чого у людини 5? (пальці на руці та нозі). Яке число утвориться, якщо записати поряд дві п'ятірки?  (55)
-         Дай характеристику цим числам.
-         Запиши число 55 каліграфічно.
·        Математичний диктант
-         Запиши через кому числа: п'ятдесят шість, дванадцять, вісім, сорок чотири, шістдесят.
-         Підкресли однією рискою десятки, двома рисками – одиниці.
-         Запиши числа, які містять: 4 десятки і 8 одиниць; 5 десятків;  2 десятки і 7 одиниць; 2 одиниці; 1 десяток і 9 одиниць.
-         Запиши «сусідів» числа: 49, 15.
-         Заміни число 23 сумою десятків і одиниць.
-         Обчисли зменшуване, якщо від'ємник 7, а різниця 4.
-         Обчисли від'ємник, якщо зменшуване 48, а різниця 40.
·        Пригадай
-         Як знайти зменшуване? (Щоб обчислити невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від'ємник)
-         Як знайти від'ємник? (Щоб обчислити невідомий від'ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю)
·        Досліди задачі
-         Склади задачі за малюнком відповідно до схеми:
Було – 7 персиків       Було - ? персиків                Було – 7 персиків
Залишилось - ?           Залишилось – 4 персики    Залишилось -  4 персики 
-         Чи існує зв'язок між цими задачами?
-         Що спільного?
-         Чим відрізняються?
-         Чи є вони оберненими? (У задачах описується та сама ситуація; містяться ті самі числа; що відомо в одній задачі, є невідомим в іншій; те, що невідомо в задачі 1, стало відомим у задачі 2. Це обернені задачі)
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 57 – 58 ( № 1, 2)
Бажаю успіху!

Урок за 8 травня 2020 року
Математика
Тема: Знаходимо невідомий від'ємник і зменшуване.
·        Попрацюй усно
-         Які арифметичні дії ти знаєш?
-         Як називаються числа при додаванні?
-         Як знайти невідомий доданок?
-         Як називаються числа при відніманні?
-         Як обчислити невідоме зменшуване?
-         Як обчислити невідомий від'ємник?
-         Як пов'язані дії додавання та віднімання?
·        Виконай арифметичні дії (Вправа «Намисто»)
54 + 4 – 6 + 20 – 60 + 0 + 50 – 30 + 7 – 20 + 1=
·        Каліграфічна хвилинка
-         Яким числом закінчилося «намисто»? (20).
-         Дай характеристику цьому числу.
-         Полічи від 20 до 100 десятками.
-         Запищи каліграфічно число 20.
·        Дослідження
-         Розглянь вираз: □ – 7 = 22
-         Як називаються числа при відніманні?
-         Як знайти зменшуване? (До різниці додати від'ємник)
-         22 + 7 = 29 (Отже, зменшуване дорівнює 29)
-         Розглянь вираз: 67 - □ = 40
-         Як знайти від'ємник? ( Від зменшуваного відняти різницю)
-         67 – 40 = 27 (Отже, від'ємник дорівнює 27)
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті с.57 № 1,2
·        Попрацюй із задачами
-         Склади задачі за короткими записами. Розв'яжи першу задачу.
-         Чим схожі задачі? Чим відрізняються? Розв'яжи другу задачу.
-         Чи можна сказати, що ці задачі обернені?
-         Як знайшов невідомий доданок?

Молодець!

Урок за 6 травня 2020 року
Математика
Тема: Досліджуємо задачі. Обернена задача
·        Попрацюй усно
-         Розташуй числа у порядку зростання, а потім спадання
14, 29, 82, 74, 46, 78, 49, 50, 61
-         Обчисли ланцюжок виразів: 45 – 3 + 30 – 50 + 7 – 10 + 80 + 1
-         Яке число отримав? (100)
-         Дай йому характеристику.
·        Каліграфічна хвилинка
-         Напиши число 100 каліграфічно.
·        Дослідження
-         Сьогодні ми поговоримо про задачі та ознайомимося з поняттям «обернена задача»
-         Розглянь короткий запис та склади задачу:
Було – 6 д.
Прийшли – 3 д.
Стало - ?
(На майданчику було 6 дітей. Прийшли ще 3 дітей. Скільки дітей стало?) Це задача на знаходження суми.
-         Розв'яжи задачу. (6 + 3 = 9 д.)
-         Розглянь наступний короткий запис та склади задачу про дітей:
Було  - ?
Прийшли – 3 д.
Стало – 9 д.
(На майданчику гралися кілька дітей. Прийшло ще 3 дітей. Стало на майданчику 9 дітей. Скільки дітей було на майданчику?)
-         Міркуй так: шукане – скільки дітей було на майданчику – це невідомий доданок; щоб знайти невідомий доданок, слід від суми відняти відомий доданок  9 – 3 = 6 д.
-         Склади задачу за наступним коротким записом, розв'яжи її.
Було – 6 д.
Прийшли - ?
Стало – 9 д. 
  9 – 6 = 3 д.
-         Чи є якийсь зв'язок між усіма цими задачами? Якщо одне число дане змінюється на шукане, а шукане стає даним, то отримуємо «обернену задачу».
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 56, 57 «Досліджуємо задачі»

Бажаю успіху!

Урок за 5 травня 2020 року
Математика
Тема: Закріплення вивчених типів додавання та віднімання
·        Попрацюй усно
-         Дай характеристику числа 44.
-         Назви числа, що у записі мають дві однакові цифри. Скільки їх у межах 100?
-         Назви круглі числа. Як їх утворити з попереднього числа? З наступного?
-         Назви десятковий склад чисел 45, 67, 29, 40, 71.
-         Що означає розкласти число на розрядні доданки?
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши число 44 каліграфічно та йому характеристику.
·        Попрацюй з математичним матеріалом
-         Виклади 2 десятки та 4 одиниці паличок. Яке число утворилося?
-         Виклади 3 десятки та 5 одиниць. Яке число утворилося?
-         Спробуй від 24 – 3. Продемонструй цю дію паличками. Яке число отримав?
-         Спробуй від 24 – 20.  Продемонструй цю дію паличками. Яке число отримав?
-         Спробуй до 24 + 3. Продемонструй цю дію паличками. Яке число отримав?
-         Спробуй до 24 + 30. Продемонструй цю дію паличками. Яке число отримав?
·        Пригадай
-         Як можна міркувати при додаванні або відніманні круглого числа? (Необхідно двоцифрове число подати у вигляді суми розрядних доданків. Десятки додаємо (віднімаємо) до (від) десятків. До одержаного результату додаємо одиниці.)
-         Як можна міркувати при додаванні чи відніманні одноцифрового числа? (Слід подати двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. Одиниці додаємо (віднімаємо) до (від) одиниць. До десятків додаємо отримане число одиниць.)
-         46 + 3; 46 – це 40 + 6, одиниці додаємо до одиниць 6 + 3 = 9, 40 + 9 = 49
-         83 – 50; 83 – це 80 + 3, від десятків віднімаємо десятки 80 – 50= 30,     30 + 3 = 33
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті с. 56 № 1,2.


Урок за 4 травня 2020 року
Математика
Тема: Додавання типу 25 + 30. Віднімання типу 45 – 20
·        Попрацюй усно
-         Як називаються числа при додаванні?
-         Яке число при додаванні може бути найбільшим?
-         Як називаються числа при відніманні?
-         Яке число при відніманні може бути найбільшим?
-    Як знайти невідомий доданок? Невідоме зменшуване? Невідомий від'ємник?
-         Сформулюй переставний закон додавання.
-         Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше?
-         Як порівняти два двоцифрових числа?
-         Як порівняти двоцифрові числа з однаковою кількістю десятків?
-         Як називається число, що має у записі 0 одиниць?
·        Каліграфічна хвилинка
-         Здогадайся, про яке число я хочу тобі розказати. Горішки для Попелюшки, поросята, ведмеді, світлофор. (3) Що ти можеш сказати про число 3? Яке число отримаєш, якщо у розрядній таблиці запишеш дві цифри 3. (33).
-         Дай характеристику цьому числу.
·        Практична робота
-         Сьогодні ти ознайомишся зі способом додавання і віднімання круглого числа десятків.
-         Розглянь вираз 53 + 40. 53 – це 50 + 3. Додаємо 40. Десятки додаємо до десятків: 50 + 40 = 90, а потім ще додаємо одиниці. 90 + 3 = 93.
-         Розглянь вираз 86 – 50. 86 – це 80 + 6. Віднімаємо 50. Від десятків віднімаємо десятки: 80 – 50  = 30. До отриманого результату додаємо одиниці 30 + 6 = 36.

·        Закріпи свої знання         Попрацюй в робочому зошиті с. 55 № 1

Урок за 29 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додавання і віднімання одноцифрового числа. Робота з іменованими числами.
Сьогодні ти продовжиш тренуватися у додаванні та відніманні одноцифрового числа, навчишся перетворювати складені іменовані числа у прості.
·        Попрацюй усно
-         Назви найбільше число третього десятка.
-         Назви числа, що більші за 28, але менші або дорівнюють 33.
-         Назви число, в якому 1 дес. 5 од., 5 дес.1 од.
-         Яке наступне число до числа 39, 50.
-         Назви попереднє число до числа 86, 90.
·        Каліграфічна хвилинка
-         Здогадайся, про яке число я хочу тобі розповісти. Руки, ноги, вуха, очі. (2)
-         Що ти можеш сказати про число 2?
-         Яке число отримаєш, якщо у розрядній таблиці запишеш дві цифри 2. (22)
-         Дай характеристику цьому числу. Запиши число 22 до кінця рядка.
·        Попрацюй з математичним матеріалом
-         Заміни кожне число сумою розрядних доданків: 24, 38, 46, 57, 16, 89, 68, 44.
·        Виконай додавання і віднімання виразів.
-         Міркуй так: При додаванні та відніманні одноцифрового числа до (від) двоцифрового працюємо з одиницями. Одиниці додають і віднімають від одиниць. Кількість десятків не змінюється.
-         46 + 3 =          57 – 5 =              16 + 2 =                68 – 6 =
-         46 – 3 =          32 + 7 =              89 – 7 =                 44 + 4 =
Переглянь відео урок

·        Ознайомся з прийомом подання складеного іменованого числа і вигляді простого
-         Скільки см в 1 дм? ( 1дм = 10 см, 1 дм – це десяток сантиметрів)
-         Як можна міркувати: 1дм 4 см; 1 дм = 10 см і ще 4 см. 10 і 4 буде 14 см
-         У числі 14 один десяток, отже, число дециметрів дорівнює числу десятків. У числі 14 чотири одиниці, отже, число окремих сантиметрів дорівнює числу одиниць.
-         Наприклад: 1дм 5 см. Десятків у числі стільки, скільки дм, - 1 десяток, а одиниць стільки, скільки сантиметрів, - 5. 1 десяток і 5 одиниць складають число 15 см.
·        Подай величини в дециметрах і сантиметрах
15 см = …дм …см                    53 см = …..дм …см
27 см = ….дм…см                    81 см = ….дм …..см
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті с 54-55 (1, 2)

Бажаю успіху!

Урок за 28 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додавання і віднімання одноцифрового числа
·        Попрацюй усно
-          Назви двоцифрові числа другого десятка.
-         Назви одноцифрові числа.
-         Чим вони відрізняються7
-         На що вказує перша цифра ліворуч у двоцифровому числі?
-         Що показує друга цифра?
-         Як утворити число 77, 89, 30?
-         Полічи десятками . Як називаються ці числа? Чому?
-         Назви десятковий склад чисел 67, 45, 91, 88.
·        Каліграфічна хвилинка.
-         Назви найменше одноцифрове натуральне число. (1).
-         Яке число утвориться, якщо записати дві одинички поряд? (11). Запиши це число.
-         На скільки 11 більше 1? (10)
·        Попрацюй з математичним матеріалом
-         Виклади 1 десяток паличок і 4 одиниці. Яке число виклав? (14)
-         Поклади поряд 3 одиниці.
-         Яку арифметичну дію виконав? (Додавання) 3+4
-         З яким розрядом працював? (З одиницями)
-         Чи змінювалась кількість десятків? (ні)
-         Яке число утворилось? 14 + 3 = 17
Висновок: При додаванні одноцифрового числа до двоцифрового працюємо з одиницями. Одиниці додають до одиниць. Кількість десятків не змінюється.
·        Розв'яжи вирази: 7 + 2             17 + 2            27 + 2                 37 + 2
                                           4 + 5             54 + 5            34 + 5                74 + 5
-         Виклади 1 десяток паличок і 4 одиниці. Яке число виклав? (14)
-         Забери 3 одиниці.
-         Яку арифметичну дію виконав? (Віднімання)
-         З яким розрядом працював? (З одиницями)
-         Чи змінилась кількість десятків? (Ні)
-         Чи змінилась кількість одиниць? (Так)
-         Яке число утворилось? 14 – 3 = 11
Висновок: При відніманні одноцифрового числа від двоцифрового працюємо з одиницями. Одиниці віднімаємо від одиниць. Кількість десятків не змінюється.
·        Розв'яжи вирази: 8 – 6           18 – 6                 48 – 6             78 – 6 
                                           9 – 3           79 – 3                 29 – 3             39 – 3
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 54 ( № 2,3) Знайди значення виразів та розв'яжи задачу.

Бажаю успіху!

Урок за 27 квітня 2020 року
Математика
Тема: Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні
На попередніх уроках ти багато дізнався про числа першої сотні. Сьогодні узагальнимо всі знання.
·        Попрацюй усно
-         Виконай ланцюжок арифметичних дій
47 – 7 + 20 + 8 – 1 – 60 + 40 + 1 – 48 =
-         Продовж усно послідовність чисел так, щоб у кожному ряді було 10 чисел:
25,26,27,…         43,44,45,…..       85,86,87,……
-         Назви в порідку зростання всі числа, які містять 6 десятків. (60, 61,….)
-         Назви в порядку спадання числа, які містять 4 одиниці (94,84,74,….)
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши число 72 каліграфічно та досліди це число. Що ти про нього знаєш?
Розкажи про число за планом:
1)    Яке це число одноцифрове чи двоцифрове?
2)    За допомогою яких цифр воно записано?
3)    Що позначає кожна цифра в записі числа 72?
4)    Як число 72 можна утворити з десятків та одиниць?
5)    Назви наступне та попереднє числа до числа 72
6)    Як число 72 можна утворити з наступного до нього? Попереднього?
·        Знайди і виправ помилки. Спробуй їх пояснити.
36 – 1= 37         39 – 9 = 30           50 + 20 = 30
28 + 1 = 29       40 + 7 = 47           68 – 60 = 8
·        Попрацюй над задачею.
-         Прочитай задачу. с.124 підручника № 6
Кіт Мурчик поласував 10 рибками, з яких 7 карасі, а решта – окуні. Скількома окунями поласував кіт?
-         Яких рибок упіймав котик Мурчик? (карасі, окуні)
-         Скільки наловив карасів? (7)
-         Скільки наловив окунів? (решта)
-         Що означає слово «решта»?
-         Чи відомо, скільки всього рибок наловив котик? (10)
-         Яке запитання задачі?
-         Що позначає число 7? 10?
-         Як знайти решту?
-         Це більше чи менше, ніж усього рибок?
-         Якою арифметичною дією розв'язується задача? ( так, відніманням)
·        Перевір свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 53. № 1 (Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні).

Бажаю успіху!

Урок за 24 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації
·        Попрацюй усно
-         Дізнайся результат виконання ланцюжка дій.
25 – 5 + 40 + 9 + 1 – 50 + 4 – 1 – 20 =
-         Прочитай числа. Визнач, скільки в кожному числі десятків і скільки одиниць. 16, 34, 79, 56, 28.
-         Як можна утворити ці числа?
-         Спробуй скласти відповідні рівності за зразком: 28 = 20 + 8.
-         Зверни увагу: 20 + 8 – це сума розрядних доданків.
·        Закріпи свої знання
-         Заміни числа сумою розрядних доданків: 94, 31, 68, 42, 79, 57, 23, 85.
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 53 ( завдання 1, 2)

Бажаю тобі успіху!

Урок за 22 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додавання та віднімання числа 1. Складене іменоване число.
·        Попрацюй усно
-         Назви всі двоцифрові числа, що мають у своєму складі однакову кількість десятків та одиниць. (11,22,33,44,…..)
-         Назви числа від 18 до 25, від 47 до 54, від 92 до 85.
-         Назви числа, які менші 33, але більші 27.
-         Назви числа четвертого десятка.
-         Назви найбільше число третього десятка.
-         Назви найменше число другого десятка.
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши рядок числа 11. У давнину вважалося, що воно приносить удачу.
·        Ознайомлення з додаванням та відніманням числа 1.
Пригадай правила:
1.     При додаванні одиниці отримаємо наступне число.
2.     При відніманні одиниці отримаємо попереднє число.
·        Уточнення знань
-         До 6 додаємо 1 – одержуємо 7
-         До 16 додаємо 1 – одержуємо 17
-         До 26 додаємо 1 – одержуємо 27
-         Від 9 віднімаємо 1 – одержуємо 8.
-         Від 19 віднімаємо 1 – одержуємо 18
-         Від 29 віднімаємо 1 – одержуємо 28
Висновок: До будь якого числа додати 1 означає отримати наступне до нього число; від будь-якого числа відняти 1 означає отримати попереднє до нього число.
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті с.52.

Бажаю удачі!
Урок за 21 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додавання і віднімання на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею.
·        Попрацюй усно
-         Розглянь ряд чисел: 34, 67, 80, 5, 14, 91, 28. Назви їх.
-         Яке число зайве? Чому?
-         Назви числа у порядку зростання.
-         Назви числа у порядку спадання.
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши ці числа каліграфічно.
-         Назви попереднє і наступне до числа 34, 67, 80, 14, 91, 28.
·        Робота з математичним матеріалом
-         Сьогодні на уроці  будемо тренуватися швидко додавати та віднімати  числа першої сотні.
-         Утвори за допомогою паличок число 16, 54, 21, 49.
-         Скільки в кожному числі десятків? Одиниць?
-         Пригадай, як називаються числа при додаванні? При відніманні?
-         Поясни, як знайти невідомий доданок?
Міркуй так: 50 + □ = 53, щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок: 53 – 50 = 3. Отже, доданок дорівнює 3.
-         Яке число найбільше у виразі на віднімання?
-         Як його обчислити, якщо воно невідоме?
Міркуй так: □ – 2 = 60, щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від'ємник. 60 + 2 = 62. Отже, зменшуване дорівнює 62.
-         Як обчислити невідомий від'ємник?
Міркуй так: 25 - □ = 5, щоб знайти невідомий від'ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю. 25 – 5 = 20. Отже, від'ємник дорівнює 20.
·        Закріпи свої знання
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 51.
·        Творча робота над задачами (с.121, завдання 6 підручника)

-         Про кого йдеться в задачі? Скільки на сонечку грілося крабів? Скільки на сонечку грілося черепах?  Що позначає число 12? Що позначає число 2? Поміркуй, яке запитання можна поставити до умови задачі, щоб розв'язанням був вираз 12 – 2 ; вираз 12 + 2.

Урок за 17 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додавання і віднімання на основі складу чисел першої сотні
·        Попрацюй усно
-         Назви круглі числа та кількість десятків у кожному з них.
-         Назви числа до 20 в прямому та зворотному порядках.
-         Полічи від 9 до 19; від 22 до 37; від 58 до 66.
-         Назви попереднє і наступне числа до числа 19, 40, 57, 99, 60.
·        Каліграфічна хвилинка
-         Назви і запиши числа, що більше за 67, але менші або дорівнюють 72.
(68, 69, 70, 71, 72)
·        Пригадай
-         Розташуй числа в порядку зростання: 36, 17, 58, 22, 40, 84, 63, 97
-         Розташуй числа в порядку спадання: 17, 22, 36, 40, 58, 63, 84, 97.
·        Робота з математичним матеріалом
Сьогодні ти дізнаєшся як додавати і віднімати числа першої сотні на основі складу числа.
-         Розглянь вираз: 30 + 7
-         Міркуй так: 30 – це 3 десятка та ще 7 одиниць, отримаю 37,
     отже 30 + 7 = 37
Пам'ятка (Додавання на основі десяткового складу числа)
-         Замінюю двоцифрове кругле число десятками.
-         Читаю інший доданок з назвою «одиниць».
-         Поєдную десятки з одиницями.
-         Записую число, що містить дану кількість десятків і одиниць.
·        Міркуючи так, розв'яжи вирази:
                         10 + 6    40 + 6     10 + 8    70 + 8    50 + 4      90 + 2
Молодець!
-         Розглянь новий вираз: 12 – 2
-         Міркуй так: 12 – це 1 десяток та 2 одиниці. Потрібно відняти 2 одиниці. Залишається 1 десяток або 10. Отже, 12 – 2 = 10
-         Розглянь вираз: 14 – 10
-         Міркуй так: 14 – це 1 десяток і 4 одиниці. Потрібно відняти 10 – це 1 десяток. Залишається 4 одиниці. Отже, 14 – 10 = 4
Пам'ятка (Віднімання  на основі десяткового складу числа)
-         Визначаю десятковий склад зменшуваного: ….десятків, ….одиниць.
-         Називаю від'ємник зі словом одиниць або десятків.
-         Віднімаю від двоцифрового числа одиниці або десятки. Записую відповідь.
·        Закріпи свої знання.
-         Попрацюй в робочому зошиті на с.50.



Урок за 15 квітня 2020 року
Математика
Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка
·        Попрацюй усно
-         Яке число має сусідів 34 і 36, 79 та 81, 20 та 22?
-         Назви числа сьомого десятка, третього десятка.
-         Назви найбільше число четвертого десятка. (39)
-         Назви числа, що мають однакову кількість десятків та одиниць. (11, 22, 33, …)
·        Каліграфічна хвилинка
-         Запиши числа другого десятка у зворотному напрямку: 20, 19, 18, 17, …
Сьогодні на уроці ти навчишся виконувати дії додавання та віднімання з числами другого десятка.
·        Робота з математичним матеріалом
-         Поклади перед собою 1 десяток паличок та 5 одиниць. Яке число отримав? (15). Склади вираз на додавання, що ілюструє твої дії .
 ( 10 + 5 = 15)
-         Міркуй так: 10 – це 1 десяток, 5 – це 5 одиниць. Отримаємо число 1 десяток і 5 одиниць, тобто число 15. Отже, 10 + 5 = 15.
-         Склади два вирази на віднімання: 15 – 10 = 5 та 15 – 5 = 10
-         Міркуй так: 15 – 5 , 15 – це 1 десяток і 5 одиниць. Якщо від числа забрати 5 одиниць, залишиться 1 десяток, тобто число 10. Отже, 15 – 5 = 10
-         Міркуй так: 15 – 10 . 15 – це 1 десяток і 5 одиниць. Якщо від числа 15 забрати 1 десяток, залишиться 5 одиниць, тобто число 5. Отже, 15 – 10 = 5
·        Закріпи свої знання.
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 49

Сподіваюсь, що у тебе все вийшло!

Урок за 14 квітня 2020 року
Математика
Тема: Порівнюємо числа в межах 100.
·        Попрацюй усно.
-         Розглянь ряд чисел та назви їх: 89, 12, 45, 76, 3, 20, 99, 61.
-         Яке число зайве? Чому? (3 – воно одноцифрове, а решта - двоцифрові)
-         Назви число з найменшою кількістю десятків. (12)
-         Назви число з найбільшою кількістю десятків. (99)
-         Назви число з однаковою кількістю десятків та одиниць. (99)
·        Каліграфічна хвилинка.
-         Запиши найбільше двоцифрове число. (99)
-         Яке число утвориться, якщо до цього числа додати 1. (100)
-         Чи є це число двоцифровим?
-         Що в записі цього числа показує цифра 1? (кількість сотен)
·        Математичний диктант
-         Запиши число, в якому 3 десятка і 5 одиниць; 8 десятків 1 одиниця; 6 десятків; 7 десятків; 9 одиниць; 5 десятків.
-         Перевірка: 35, 81, 60, 70, 9, 50.
·        Сьогодні ти навчишся порівнювати двоцифрові числа.
·        Переглянь відео урок

-         Розглянь числовий промінь (лінійку). Прочитай одноцифрові числа. Прочитай двоцифрові числа. Пригадай, як ми міркували під час порівняння одноцифрових чисел. (Число, що йде при лічбі раніше, - менше, числа, яке йде при лічбі пізніше.)
-         При порівнянні двоцифрових чисел необхідно звертати увагу спочатку на десятки, а потім на одиниці. 
-         Наприклад: 45 і 54,  14 і 41, 27 і 72, 34 і 43 тощо.
-         Якщо кількість десятків однакова, тоді звертаємо увагу на одиниці.
-         Наприклад: 78 і 74, 53 і 56, 43 і 41, 62 і 67 тощо.
·        Закріпи свої знання.
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 48.

Я сподіваюся, що ти впорався з цими завданнями!

Урок за 13 квітня 2020 року
Математика
Тема: Записуємо числа першої сотні
·        Попрацюй усно
-         Назви найменше двоцифрове число.
-         Назви найбільше двоцифрове число.
-         Яке число отримаєш, якщо до 99 додати 1?
-         Скільки десятків у числи 100?
Сьогодні на уроці ти попрацюєш з числами першої сотні, будеш вчитися їх записувати, розташовувати по порядку.
·        Математичний диктант.
Дізнайся результат виконання ланцюжка дій.
50 + 40 – 90 + 80 – 60 + 30 – 40 + 70 – 50 =
·        Каліграфічна хвилинка:
30, 31, 32, 33…… 40
·        Попрацюй з нумераційною таблицею. Таблиця чисел «Сотня»
Розглянь таблицю, назви числа від 1 до 100. Зверни увагу на те, як числа пишуться.
·        Закріплення знань.

Попрацюй в робочому зошиті на с. 47 
Сподіваюсь, що тобі було не важко!
Урок за 10 квітня 2020 року
Математика
Тема: Записуємо числа другого десятка. Утворення чисел першої сотні.
·        Попрацюй усно.
-         Що більше 1 десяток чи 12 одиниць?
-         Яке значення має цифра 1 у записі числа 17? Що позначає цифра 7?
-         Назви числа другого десятка
-         Які числа називаються круглими?. Назви їх.
-         Полічи десятками у прямому і зворотному порядку.
-         На скільки кожне наступне кругле число більше за попереднє?
-         Чому дорівнює 1 дм, 3 дм, 7 дм?
-         Що менше: 4 дм чи 40 см?
·        Запиши каліграфічно круглі числа першої сотні у зворотному порядку
90, 80, 70, …….
·        Запиши математичний диктант:
-         Запиши число у якому 7 десятків, 1 десяток і 3 одиниці, 2 десятки.
-         Запиши, скільки одиниць в числі 16.
-         Запиши, скільки десятків в числі 16.
-         Число 50 збільш на 20 та запиши відповідь.
-          Число 80 зменш на 50 та запиши відповідь.
Молодець!
·        Уточнення знань.
-         Сьогодні ти потренуєшся у записі чисел другого десятка та більше дізнаєшся про склад чисел першої сотні. Поклади перед собою на столі 1 десяток та 9 одиниць. (палички або сірнички). Яке число отримав? Додай ще 1 одиницю. Яке число утворилось? (20). Поклади поряд ще 1  одиницю. Що тепер маєш? (21). Продовжуй додавати по 1 та називай числа, що утворюються поки не утвориться число 30. Продовжуй так утворювати числа дали до 100.
Я тобою пишаюсь!
·        Закріпи свої знання.
-         Попрацюй в робочому зошиті с. 46
Чудово!


Урок за 8 квітня 2020 року
Математика
Тема: Записуємо числа другого десятка
·        Попрацюй усно.
-         Що більше – 1 десяток чи 10 одиниць?
-         Яке значення має цифра 1 в записі числа 10?
-         Що означає 0 в записі числа 10?
-         Які числа називають круглими? Назви їх.
-         Назви числа другого десятка.
·        Запиши математичний диктант
-         Запиши число, що позначає 6 десятків.
-         Обчисли суму чисел 50 і 40, 20 і 30, 10 і 3, 10 і 9.
-         Обчисли різницю чисел 90 і 10, 50 і 20, 80 і 30.
·        Уточнення знань
-         Пригадай, двоцифрові числа записуються за допомогою тих самих цифр, що й одноцифрові числа. У записі двоцифрових чисел має значення місце, на якому записано цифру. Цифра, яка стоїть на першому місці ліворуч, позначає десятки, а цифра, яка стоїть на другому місці, - одиниці.
-         В числі 15 – 1 десяток, 5 одиниць. В числі 12 – 1 десяток, 2 одиниці. В числі 19 – 1 десяток і 9 одиниць.
·        Закріплення знань
-         Попрацюй в робочому зошиті на сторінці 45.


Урок математики за 7 квітня 2020 року
Тема: Утворюємо числа другого десятка
·        Повторення
-         Назви найменше кругле число. (10)
-         Назви найбільше кругле число, яке вчили. (100)
-         Ці числа одноцифрові чи двоцифрові?
-         Що у записі цих чисел позначає 0? (Нуль показує, що зайвих одиниць у числі немає).
·        Сьогодні ти навчишся утворювати та називати числа другого десятка
Переглянь відео урок

·        Закріплення
-         Поклади перед собою 10 паличок. А тепер зверху ще 1. Ти поклав 1 на 10. Отримав 11. Як отримали 11? 10 + 1 = 11
-         Поклади 2 палички на 10. Отже 2 на 10 – це 12 тощо.
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 44.
Бажаю успіху!!!


Урок  математики за 6 квітня 2020 року
Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини  «Дециметр»
Давай пригадаємо:
-         Скількома цифрами записується число 10?
-         Наведи приклади чисел, що записуються двома цифрами.
-         Як називаються числа, що записуються однією цифрою? Наведи приклади.
-         Назви найменше відоме тобі число. (0)
-         Назви найбільше число, що записується однією цифрою. (9)
-         Назви найменше число, що записується двома цифрами. (10)
-         Що в записі числа 10 позначає цифра 1? Цифра 0?
-         Які числа називають круглими? Наведи приклади круглих  чисел.
-         Назви відомі тобі величини довжини, місткості, маси. (сантиметр, літр, кілограм)
Сьогодні ти продовжиш ознайомлення з величинами. Познайомимося з новою більшою одиницею вимірювання довжини. Тобі потрібно запам'ятати, як вона називається, навчитися нею користуватися.
-         Перед тобою дві смужки. Одна коротка (1 см), друга – довга (10 см).
-         Спробуй виміряти довжину зошита короткою смужкою, а тепер – довгою.
-         Якою міркою зручніше користуватися?
-         Чому?
-         Скільки таких мірок містить довжина зошита?
-         Як ти міряв?
-         Тепер візьми маленьку мірку (1 см) і виклади на довгу смужку, щільно прикладаючи одну до іншої.
-         Скільки мірок в 1 см помістилося в смужці великій? (10 )
-         Отже, яка довжина великої смужки? (10 см)
-         Ти одержав нову, більшу одиницю виміру довжини. Вона називається дециметр.
-         Дециметр з латини – десять.
-         Отже в одному дециметрі – 10 сантиметрів.
-         Записується так: 1 дм = 10 см
Попрацюй в зошиті на с. 43.

Молодець! У тебе все вийде!

Урок за 27 березня 2020 року
Математика
Тема: Круглі числа. Додаємо та віднімаємо круглі числа

-         Сьогодні на уроці ти дізнаєшся, що ж таке круглі числа. А також навчишся виконувати з такими числами арифметичні дії – додавання та віднімання.
-         Пригадай, яка цифра в записі числа «десять» показує, що в цьому числі 1 десяток. На якому місці вона стоїть ?(На першому місці ліворуч)
-         Як ти вважаєш, що позначає в числі 10 цифра 0? (Цифра 0 показує, що всі одиниці об'єднані в десяток і окремих одиниць немає).
-         Як записати 2 десятки? 3 десятки? 4 десятки? Тощо.
-         Порівняй десятки, а потім круглі числа. В чому підказка?
6д. і 4д.                 5д. і 9д.             10 д. і 8 д.          2д. і 6д.
60  і 40                  50  і 90               100 і  80            20  і  60
-         Порівняй круглі числа, замінивши їх десятками.
30   і  50         70  і  50        80   і   40          50  і   100
3д.  і  5д.        20  і  40        30   і   70          60  і    20
-         Виконай обчислення з круглими числами, замінивши їх десятками.
6д. + 4д.          8д. – 5д.      3д. + 6д.           7д. – 6д.
60  + 40           80  - 50        30  + 60            70 -  60
-         Попрацюй в робочому зошиті с.42


Бажаю успіху!!!

Урок за 25 березня 2020 року
Математика
Тема: Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки
1. Усне опитування
Давай пригадаємо, що таке десяток?
Як утворили десяток?
Що більше – 1 десяток чи 1 одиниця? Доведи.
Поклади ліворуч 1 десяток, а праворуч  - 1 одиницю.
Чи можна говорити, що 1 одиниця і 1 десяток – це те саме? (Ні)
Чому? (Тому що 1 десяток складається із 10 одиниць)
Поклади перед собою 3 десятки і 6 десятків,  яка кількість більша, а яка менша? Виклади 4 десятки і 1 десяток, яка кількість більша, а яка менша?
Поклади перед собою 5 десятків. Забери 2 десятки. Скільки десятків залишилося? Склади вираз і запиши його, при цьому потрібно пам'ятати, що десяток позначається буквою д.
2. Попрацюй в зошиті на сторінці 41.
Полічи десятки.
Порівняй одиниці і десятки.
Знайди значення виразів.
Розв'яжи задачу.


Бажаю тобі успіху!

Урок за 24 березня 2020 року
Тема уроку. Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. 
 1. Усне опитування.
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше? менше? - Чи можна при додаванні одержати те саме число? У якому випадку?
-  Чи можна при відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
- Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
-Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник? - Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
2. Усний рахунок.  Запиши вирази та розв'яжи їх.
Перший доданок 6, другий доданок 4, знайти суму.
Зменшуване 7, від’ємник 3. Знайти різницю.
6 збільшити на 2.
Знайти суму чисел 5 і 4.
9 зменшити на 3.
Перший доданок 5, другий доданок 2, знайти суму.
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 
Ти вже вмієш лічити предмети, кількість яких не більша за 10. А що робити, якщо предметів дуже багато, значно більше за 10? Мабуть, треба їх якось згрупувати… Пригадай, які об’єкти групують при лічбі. (Яйця, пігулки…) Сьогодні ти будеш вправлятися в лічбі великої кількості предметів, групуючи їх для зручності; ознайомитесь з новою лічильною одиницею.
 3.Формування нових знань.
Скільки учнів сидять за однією партою?
Як ви ходите до їдальні? (парами)
А можна лічити десятками. (по 10)
Словникова робота
- Прочитай слово «Десяток». Візьми 10 паличок та зв'яжи їх у пучечок.
 -  Скільки окремих одиниць у десятку?
- Візьми ще 10 паличок і теж зв'яжи у пучечок.
- Скільки тепер сталопучечків? (два)  Тобто 2 десятка.
Продовжуй роботу поки не утвориться 10 десятків.
 Один десяток складається з 10 одиниць! Покажи десяток... 
4. Закріплення поняття десятка.

Попрацюй в робочому зошиті на с. 40 . Полічи вітамінки десятками. Запиши скільки десятків на кожному малюнку.
Ти сьогодні молодець!



Урок за 23 березня 2020 року

Тема: Досліджуємо властивості величин

-         Пригадай, які величини ти можеш виміряти лінійкою, терезами, літровою банкою. (Лінійкою – довжину, терезами – масу, літровою банкою – місткість).
-         Візьми стрічку. Чим її можна виміряти? (Лінійкою – довжину)
-         За допомогою чого ти виміряв би яблучко? (на терезах – маса)
-         За допомогою чого виміряти каструлю води? (літрова банка – місткість)
-         Візьми одну паперову стрічку червоного кольору, а другу -  синього. Склей їх. Спробуй виміряти довжину цілої стрічки. Це важко зробити, бо стрічка довша за лінійку.
-         Поміркуй, як розв'язати цю проблему? (Поміряти частини стрічки і значення двох відрізків додати)
-         Згадай, з чого складається ламана лінія? Як знайти довжину цілої ламаної лінії? Що слід зробити? (Виміряти довжини частин ламаної – відрізків і додати отримані числа)
-         Висновок: Щоб знайти ціле, необхідно скласти частини
-         Попрацюй в робочому зошиті на с. 39.
1.     Відшукай частини смужки і зафарбуй кожну відповідним кольором. Визнач довжину цілої смужки.
2.     Запиши, скільки сантиметрів стрічки заховано.

Бажаю успіхів!!!




Урок за 20 березня 2020 року

Тема: Записуємо задачу коротко. Опорна схема задачі


-         Давай повторимо числа
-         Назви числа від 0 до 9. Як їх називають у математиці? (одноцифрові)
-         Як отримати найменше двоцифрове число? (Потрібно до 9 додати 1)
-         10 – це найменше двоцифрове число.
-         Чому його так назвали? (В записі числа воно має два знаки – цифри)
-         Які ще двоцифрові числа ти знаєш?
-         Сьогодні ти починаєш вивчати новий розділ, що називається «Двоцифрові числа». Ти дізнаєшся, як вони утворюються, розташовуються в натуральному ряді чисел, який склад мають, а також навчишся додавати і віднімати їх.
-         Подивись відео урок та виконай завдання

  
- Запиши числа від 1 до 20 у зошит.
-         Перевір, чи правильно ти все записав:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20.
-         Молодець!
-         Давай пригадаємо з чого складається задача?
-         У якій частині задачі містяться числові дані?
-         Що вказує на шукане число?
-         Як визначити ключові слова? (Спочатку необхідно визначити, про кого або про що йдеться у задачі, з'ясувати ситуацію, про яку розповідається. Саме це допоможе визначити ключові слова)
-         Як скласти короткий запис? (Слід записати ключові слова стовпчиком і поряд із ними – відповідні числові дані. Шукане число позначають знаком запитання)
-         Як позначити в короткому записі слово «всього»? (Фігурною дужкою)
-         Як позначити в короткому записі запитання «На скільки більше?» «На скільки менше?» (Круглою дужкою зі стрілками, поряд з якою записують слово «на» зі знаком запитання)
-         Попрацюй в робочому зошиті на с.38.


                                           Бажаю тобі удачі!

Урок за 18 березня 2020 року




Тема: Вимірюємо місткості посудин

Сьогодні ти дізнаєшся, що кожна посудина (склянка, тарілка, банка, каструля тощо) мають свою місткість. Дослідиш різні посудини. Дізнаєшся, які з них мають більшу місткість, а які меншу.

Починаємо!

Приготуй банку, каструлю, склянку, відро. В кожну з цих посудин можна налити рідину. Порівняй на «око» місткості цих посудин. В якій посудині більше рідини, а в якій менше?

А тепер вилий водичку з каструлі, візьми склянку та наливай склянкою воду в каструлю. Таким чином ти виміряєш скільки склянок уміщується в каструлі.

Для зручності люди домовилися вимірювати місткість однаковими мірками. Одна з мірок місткості посудин – 1 літр. В математиці записують так: 1л.

Попроси у матусі банку , місткість якої 1 літр. Та виміряй нею місткість каструлі в літрах,  потім місткість відра в літрах.

Попрацюй в робочому зошиті на с. 37.

Переглянь відео урок




Урок за 17 березня 2020 року
Тема: Маса предметів. Кілограм

Сьогодні ти дізнаєшся, що кожен предмет має свою масу та ознайомишся з одиницею вимірювання маси – кілограмом.

Візьми в одну руку повітряну кульку, а в іншу руку м'яч.
-         Яку властивість цих предметів можемо порівняти? (розмір, колір, довжину, вагу).
-         В математиці говорять: «Масу предметів»
-         Ти здогадався, як можна визначити масу предметів? (Їх потрібно зважити)
-         Для вимірювання маси предметів використовують спеціальний пристрій – терези.
Терези мають дві чаші; якщо одна з чаш опускається нижче, то предмет, який на ній лежить, важчий, а якщо навпаки – чаша піднімається вище, то предмет легший. Якщо чаші терезів встановлюються на одному рівні (урівноважуються), то зважувані предмети мають рівну масу.

Розгляньте в робочому зошиті на сторінці 36 № 1 і 2. Обведи того, хто важчий, розфарбуй легший предмет у кожній парі.

-         Як і довжину, масу предметів вимірюють. Масу предметів вимірюють у кілограмах.  В математиці записують так: кг
-          Для вимірювання маси на терезах використовують гирі.
-         Візьми в руки пачку солі – це і є 1 кілограм.


-         Розглянь пачку круп. На ній написана маса цієї пачки.
Перегляньте відео урок





Розгляньте в робочому зошиті на сторінці 36 № 3. Визнач за малюнками маси предметів у кілограмах. Використай схеми.

Розв'яжи задачі с.36 № 4, пам'ятай кг –  це кілограм, міра маси предмета.



Вітаю,  ти молодець!!!

Урок за 16 березня 2020 року





Тема: Порівнюємо математичні вирази





-         Пригадай, як ми міркуємо порівнюючи вираз і число.


(Спочатку обчислюємо значення виразу, а потім порівнюємо числа)


-         Як можна міркувати, порівнюючи два вирази?


( Спочатку необхідно обчислити значення кожного з двох виразів, а потім порівнювати отримані числа)



Наприклад:  6+3      8+2



                         9       10



Пам'ятка:

1.     Обчисли значення математичного виразу лівої частини.

2.     Обчисли значення математичного виразу правої частини.

3.     Порівняй отримані результати.

4.     Постав відповідний знак.



Слід порівнювати 6-3 і 2+4. Спочатку обчислимо значення різниці: 6-3 = 3; потім обчислюємо суму 2+4= 6; далі порівнюємо отримані числа: 3  6, тому між математичними виразами поставимо той самий знак; 6 – 3  2 + 4.



Попрацюй  в робочому зошиті на сторінці 35.



Бажаю успіху!!!




Урок за 13 березня 2020 року

Математика
Тема: Порівнюємо число і математичний вираз
Сьогодні  ми пригадаємо як порівнювати число і математичний вираз.
Щоб порівняти число і вираз, потрібно вираз розв’язати і під ним написати відповідь, а потім порівняти два числа.
Наприклад:

5+4  10                  9    3+5
    9 10                   9    ≺≺8

Виконай порівняння:

8      4+3                          7    9 – 2                          9 - 2      9

5      5+3                          3    8 – 6                          4 + 6     4

В робочому зошиті з математики виконай завдання на с. 34
Якщо все зробив сам, ти молодець, я тобою пишаюся!





    

Комментариев нет:

Отправить комментарий