РОЗПОЧИНАЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ-ВИБИРАЄМО СВІЙ КЛАС-ВИБИРАЄМО ПРЕДМЕТ-ВИБИРАЄМО УРОК-ОПРАЦЬОВУЄМО МАТЕРІАЛ-ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ

6 КЛАС ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

УРОК ЗА 16 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ


УРОК ЗА 17 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ



УРОКИ ЗА 23 БЕРЕЗНЯ ТА 24 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКІВ


ДО ЗУСТРІЧІ ПІСЛЯ КАНІКУЛ!


УРОК ЗА 6 КВІТНЯ 2021 РОКУ


УРОК ЗА 7 КВІТНЯ 2021 РОКУ

ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАТИ ЗА ЕЛЕКТРОННОЮ АДРЕСОЮ

02121965@ukr.net




УРОК ЗА 14 КВІТНЯ  2021 РОКУ

УРОКИ ЗА 27 КВІТНЯ ТА 28 КВІТНЯ 2020 РОКУ


УРОК ЗА 4 ТРАВНЯ 2020 РОКУ


ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ


ПОЯСНЕННЯ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ


ЧИТАЄМО ТВІР


УРОК ЗА 5 ТРАВНЯ 2020 РОКУ


УРОК ЗА 12 ТРАВНЯ 2020 РОКУ










6 клас, 12.05.2020
Вибираємо варіант і перевіряємо свої знання.
Бажаю успіхів! Не забувайте фотографувати виконані завдання і пересилати мені на вайбер:мій номер телефону (0678328713) або електронну пошту, це, навіть, краще: 02121965@ukr.net







Контрольна робота №6
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література.
Р. Бредбері «Усмішка», Р. Шеклі «Запах думки», А.Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Варіант І
Рівень 1
1.   Події, описані в оповіданні Р.Бредбері «Усмішка», відбуваються:


    а) 2047 року;
    б) 2051 року;
    в) 2061 року;
    г) 2060 року.


2.   Люди (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка») зібралися вранці на майдані, щоб…


    а) випити  кави;
    б) закупити продукти;
    в) плюнути в картину;
    г) відвідати виставку.


3.   Лерой Кліві, головний герой оповідання Р.Шеклі «Запах думки», був космічним…


    а) перевізником;
    б) дослідником;
    в) поштарем;
    г) ученим.


4.   Найстрашнішою для Кліві, героя оповідання Р.Шеклі «Запах думки»,  була зустріч з:


    а) пантерою;
    б) білкою;
    в) стерв`ятником;
    г) вовками.


5.   Міо, герой твору А.Ліндгрен «Міо, мій Міо», жив зі своїми прийомними батьками в…


    а) Гальмстаді;
    б) Карлстаді;
    в) Стокгольмі;
    г)  Віммербю.


6.   Като (за твором А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»), вирішив покарати Міо і Юм-Юма, заморивши їх:


    а) голодом;
    б) спрагою;
    в) страхом;
    г) холодом.


Всього 3 бали
Рівень 2
1.   Назвіть автора, назву твору та героя, якому належать слова:
«Ну що ж, кому спаде на думку відкусити гілку куща? Ти, може, вважала мене чимось іншим, але насправді я всього лише кущ».
2.   Які свята, що йому випали за останні роки, пригадав Том, герой оповідання Р. Бредбері «Усмішка»?
3.   Які Землі входили до Країни Далекої?

 Всього 3 бали
Рівень 3
1.   Продовжте речення.
Наукова фантастика – це…
2.   Складіть анкету-характеристику Кліві з твору Р.Шеклі «Запах думки».
Всього 3 бали
Рівень 4
Напишіть твір-роздум на одну із тем:
1.   Яка людина, за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?
2.   Над якими проблемами заставляє нас задуматися казка-повість
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо?
Всього 3 бали





Контрольна робота №6
Образ майбутнього в літературі. Сучасна література.
Р. Бредбері «Усмішка», Р. Шеклі «Запах думки», А.Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Варіант ІІ
Рівень 1
1.   Автором картини, яка була виставлена на площі міста (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка»), був:


    а) Л. да Вінчі;
    б) Рембрант;
    в) Рафаель;
    г) Тиціан.


2.   Черга городян (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка») зібралася на площі:


    а) о 3 годині;
    б) о 4 годині;
    в) о 5 годині;
    г) о 6 годині.


3.   Роберт Шеклі народився в:


    а) Лос-Анджелесі;
    б) Нью-Йорку;
    в) Чикаго;
    г)  Нью-Джерсі.


4.   Лерою Кліві, герою оповідання Р.Шеклі «Запах думки», вдалося перемогти звірів:


    а) силою техніки;
    б) силою зброї;
    в) силою м’язів;
    г) силою думки.


5.   Палац короля (за твором А.Ліндгрен «Міо, мій Міо»), знаходився на острові:


    а) Далеких лук;
    б) Заморських лук;
    в) Зелених лук;
    г) Казкових лук.


6.   Вибратися із в’язниці Като (за твором А.Ліндгрен «Міо, мій Міо») головний герой  зміг за допомогою:


    а) сопілки;
    б) ложечки;
    в) яблука;
    г)  плаща.


Всього 3 бали
Рівень 2
1. Назвіть автора, назву твору та героя, якому належать слова:
     «О, як я злякався! Я кинувся в прохід ліворуч і трохи пробіг ним, тоді 
      вернувся назад до розгалуження і побіг ходом праворуч…»
     2. З якими звірами зустрівся Лерой Кліві, герой оповідання Р.Шеклі  
        «Запах думки», на планеті З-М-22?
3.   Які чарівні предмети згадуються у творі А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»?

Всього 3 бали
Рівень3
1.   Продовжте речення.
Конфлікт – це…
2.   Складіть анкету-характеристику Міо з твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» .
Всього 3 бали
  Рівень 4
Напишіть твір-роздум на одну із тем:
1.   Яка людина, за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?
2.   Над якими проблемами заставляє нас задуматися казка-повість
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо?
Всього 3 бали


УРОКИ ЗА 18 ТРАВНЯ ТА 19 ТРАВНЯ 2020 РОКУ






          6 клас; 18.05.-19.05.2020

Повторюємо пройдений матеріал!



                         Астрід Ліндгрен ««Міо, мій Міо»
«Упізнай героя»
1.        «…білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка»
2.        «Я був годованцем у тітки Едлі й дядька Сікстена. Опинився в них, ще коли мені було всього рік. А до того жив у сирітському притулку»                                               
 3.        « Його тато завжди розмовляв із ним, допомагав йому будувати моделі літаків, позначав карбами на одвірку в кухні, скільки він виріс»                                   
4.        «То був хлопчик з таким самим каштановим чубом і з такими самими карими очима, як у Бенка» 
5.        «Я люблю пташиний спів, люблю музику своїх срібних тополь, але найдужче люблю слухати, як сміється в садку мій син.»
6.        «Золота грива виблискувала на сонці, сам він мчав усе швидше й швидше і підіймався все вище й вище»
7.        «Він був дуже ласкавий і чемний, і брати й сестри його теж усміхалися нам»                                     
8. «сиділи чорні, страшні серед мертвих дерев у моторошному сірому світанку. А їхні коні закусували вудила й рили копитами землю.»                                                 
 9.        «…такого кремезного й дужого чоловіка я ще ніколи не бачив. У нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови»                                            
10.    «Він мав у замку покій, повітря в якому було просякнуте злом. Це там він сидів дні і ночі й кував лихо. Ніч у ніч і день у день сидів він там і кував лихо.»                    
 11.    «Його страшне обличчя скривилось і посіріло, а в страшних очах заблисли ляк і ненависть.»                   
12.    «Дівчинка не ворушилася і не розплющувала очей. Вона була мертва. ЇЇ личко було біле, як сніг, і маленьке, а тіло геть обпалене.»                                                  


«Уважний  читач»
Тести для перевірки знання змісту твору
ГЛАВИ «Він у дорозі день і ніч» - «Колодязь, що ввечері шепоче»
1.Хто дав Вільгельмові золоте яблуко?
А) тітка Лундін;
Б) тітка Едля;
В) дядько Сікстен
2. Що знайшов Вільгельм у парку Тегнера під лавкою?
А) чоботи-скороходи;
Б) пляшку, заткану уламком гіллячки;
В) плащ-невидимку.
3. З якої країни прибув дух?
А) із Країни Далекої;
Б)  із Країни  Південної;
В)  із Країни Казок
4.Хто супроводжував Вільгельма до Країни Далекої?
А) троль;
Б)  ельф;
В) дух.
5.Кого зустрів Вільгельм у Країні Далекій?
А) тата-короля ;
Б)  чарівника;
В)  Като.
6.Хто вперше Вільгельма назвав Міо?
А)  дух;
Б) тато-король;
В) Бенк.
7.Як називався острів, де стояв палац тата-короля?
А) Острів Зелених Лук;
Б) острів Казкової Зорі;
В) острів Вранішньої Зірки
8.Як звали пастушка?
А)  Юм-Юмом;
Б) Їрі;
В) Нонно.
9.Що зробив Нонно для Міо та Юм-Юма?
А) підковки на щастя;
Б) сопілки;
В) амулети.
10.Який міст з’єднував Острів Зелених Лук із Землею   Заморською?
А) міст Вранішньої Зорі;
Б)  міст Вечірньої Зорі;
В)  міст Сонця, яке сходить.
11.Від кого почув Міо про Землю Чужинецьку?
А)  від тата-короля;
Б)  від Нонно;
В)   від Юм-Юма.
12.Яке полотно ткала ткаля серед ночі?
А) чарівне ;
Б)  місячне;
В)  зоряне.


ГЛАВИ «Він їхав пущею» - «Міо, мій Міо»
1.    Чому сумували люди на Острові Зелених Лук, і в Землі Заморській, і в Землі Загірній?
А) бо були голодні;
Б)  не мали води;
В) сумували за своїми вкраденими дітьми.
2. Що нашіптував старий колодязь?
А) забуті казки і пісні;
Б) імена хлопців;
В) шлях до Землі Чужинецької.
3. Хто лише  може поїхати у Країну Чужинецьку?
А) тільки доросла людина;
Б)  тільки  той, хто має чарівну паличку;
В)  тільки хлопець королівської крові
4. Хто відправився з Міо у Країну Чужинецьку?
А) Юм-Юм;
Б)  Нонно;
В) Їрі.
5. Що необхідно було Міо для того, щоб стати  до бою з лицарем Като?
А) кам’яна  стріла;
Б) меч, який розтинає камінь;
В) знати чарівні слова.
6. Що допомогло Міо та Юм-Юмові  знайти один одного в печері, коли вони заблукали?
А) сопілка;
Б)  ріжок;
В)  джерельце.
7. Яке серце було у лицаря Като?
А) залізне;
Б) золоте;
В) кам’яне.
8. Як вирішив розправитися Като з Міо та Юм-Юмом, коли упіймали їх?
А)  перетворити у птахів;
Б) утопити у Мертвому Озері;
В)  замкнути у вежі, щоб вони вмерли голодною смертю.
9. Що врятувало Міо та Юм-Юма від голоду, коли вони знаходилися у вежі?
А)  ложечка сестрички Їрі;
Б)  знайдений сухар;
В) чарівна  скатертина-самобранка.
10. Хто допоміг дістати меч з дна Мертвого Озера?
А) Зброяр;
Б)  тато-король;
В) зачаровані птахи.
11. Що допомогло Міо вибратися з в’язниці?
А)  шапка-невидимка;
Б)  невидимий плащ ткалі з чарівної тканини;
В)  його забрали птахи на крилах.
12.  Під впливом чого ожила Мілімані?
А) водиці, яка оживляє;
Б)  плаща з тканини, яку виткала мати Мілімані;
В) чарівних слів.


Крістіне Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки»
«Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту повісті
1. Пані Бартолотті була власницею:
А) магазину;
Б) фірми;
В) компанії.
2. Пані Берта збирала:
А) монети;
Б) поштові марки;
В) цигарки.
3.Пані Бартолотті отримала у посилці ;
А) ляльку;
Б) коробку цукерок;
В) блискучу бляшанку.
4.З якою метою фірма надіслала їй хлопчика:
А) щоб забезпечити нащадком;
Б) щоб всіх дітей навчити бути ввічливими;
В) щоб врятувати країну від біди.
5. Конрад був хлопчиком:
А) ввічливим і розумним;
Б) ледачим і брехливим;
В) байдужим і жадібним.
6.Чого найбільше хотів Конрад:
А) розважатися і веселитися;
Б) навчатися в школі;
В) лежати та байдикувати.
7.Хлопчик вирішив піти в школу до:
А) 1 класу;
Б) 2 класу;
В) 3 класу.
8.Пані Бартолотті готувала для Конрада омлет:
А) з беконом;
Б) з малиною;
В) з цибулею.
9.Мешканці будинку вважали пані Берту:
А) чудовою господинею;
Б) цікавою співрозмовницею;
В) химерною жінкою.
10.Пан Егон купив Конрадові:
А) шкільне приладдя;
Б) дитячу машину;
В) дитяче ліжко.
11.Коли названі батьки сварилися, хлопчику ставало:
А) весело;
Б) сумно;
В) цікаво.
12.Про свої шкільні справи Конрад розповідав:
А) Антону;
Б) Флоріану;
В)  Кітті.

«Закінчи   речення»
1.«Скоро він став схожий не на карлика, а на звичайну …»                                                                                     
 2.«Живильний розчин був … кольору».                          
3.«У посвідченні про громадянство було написано, що Конрад Бартолотті – громадянин …»                              
4.«Пані Бартолотті могла піти грати у теніс – у чорних штанях, а в оперу – в …»                                                            
5.«Пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці із золотим …»                                                                          
6.«Солодощі ввечері перед сном дуже-дуже …»    
7.«За кілька хвилин Конрад лежав у ліжку і спав, мов …»                                                                                         
8.«Ти повинна обтесатися, стати зовсім іншою, поважнішою, як і личить…»                                                                     
9.«Конрад страшенно зрадів, коли отримав читанку і підручник з …»                                                                                 
10.«До шостої години він виїв цілу коробочку … цукерків.»                                                                                       
11.«Через неточність у роботі нашого комп’ютера Ви отримали семирічного хлопця, який Вам …»                   
12.«Я повинен виконувати свій обов’язок! Мій обов’язок - …»                                                        
 «Впізнай автора»

1.      Вона народилася у Швеції у сім’ї фермера. Джерелом натхнення творчості послужило її щасливе дитинство. Вигадувала для своїх дітей цікаві історії. Прожила 94 роки.  
 2.      Вона закінчила Віденську академію мистецтв. Займалися графікою та ілюструвала книжки для дорослих. Перша її книга для дітей «Рудоволоса Фредеріка» була написана у 1970 році.
3.      В цілому світі вона відома як автор дитячих творів «Малюк і Карлсон», «ПеппіДовгапанчоха».              
4.      Діапазон її творчості надзвичайно широкий: вірші, оповідання, детективи, казки та фантастичні повісті. Вона – автор більше ста книг для дітей і підлітків, серед яких «Діти з дитячого підземелля», «Маргаритко, моя квітка», «Конрад, або Дитина з бляшанки».                                        
5.      За повість «Расмус-бродяга» вона отримала Міжнародну золоту медаль імені Г.К.Андерсена. Уряд її держави у 2002 році заснував літературну премію, названу її іменем.  
6.      Вона -  лауреат більше 30 літературних премій. У 2003 році за свою творчість була нагороджена  премією імені А. Ліндгрен.




6 клас; 25.05.2020.

Контрольна робота з теми «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література»

І варіант
   Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.      Який з перелічених творів НЕ належить Рею Бредбері?
   А) «Калейдоскоп»; б) «Канікули»; в) Таємний острів»;
 г) «Літо, прощавай!»
2. Соціальна фантастика – різновид фантастики, у якому висловлено роздуми щодо подальшої долі
   А) людської цивілізації; б) природи; в) всесвіту;
 г) космічної галактики
3. Світове визнання до Р.Бредбері прийшло після виходу твору
   А) «Марсіанські хроніки»; б) «451 за Фаренгейтом»;
 в) Смерть – справа одинока»; г) «Все літо в один день»
4. Герой оповідання Р.Шеклі Кліві мав професію
   А) діловода; б) менеджера»; в) поштаря;
г) поштмейстера»
5. Людей на площі з оповідання Р.Бредбері «Усмішка» об’єднувало почуття
   А) перемоги; б) тривоги; в) ненависті; г) милосердя
6. «…людина, як ніхто, здатна пристосуватися будь-кого переважити…»
   А) розумом» б) інтелектом» в) інтуїцією; г) добротою

   Завдання 7 - 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
   7. Установіть сюжетну послідовність подій в оповіданні Р.Бредбері «Усмішка»
        А спогади Тома про свята останніх років
        Б споглядання Томом зібганого клаптика полотна
        В звуки розірваного полотна
        Г черга на майдані
   8. Установіть відповідність між персонажем і його описом.
 1  Том                       А «…мов блискавка, метнувся назад»
 2  поштмейстер       Б «…той, що був за спиною, раптом    стрибнув і впав на поштарську
                                            торбу, зваливши Кліві з ніг»
 3 барс               В «дмухав на свої червоні, у саднах, руки…»
 4  брат Тома                Г  «Глянувши на ідеально рівну й чисту зелень планети, …
                                              на мить засумнівався»
                                      Д  йому «довелося сьогодні самому поратися на земельній ділянці»
9.   Установіть відповідність між деталлю і персонажем.
      1 аркуш паперу в руці                    А Том
      2 жовті шнурки на зап’ястках       Б чоловік з натовпу
      3 босі п’яти                                      В Кліві
      4 брудний, з грубої
         мішковини, одяг                          Г поліцейський
                                                               Д вершник
  
Завдання 10 - 11  відкритої форми.
10. Що спільного в образах Тома і Лероя Кліві? Висловіть своє ставлення до героїв.
11. Яка, на вашу думку, роль мистецтва в сучасному житті людини?

ІІ варіант
   Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1.      Який з перелічених творів НЕ належить Роберту Шеклі?
   А) «Кульбабове вино»; б) «Смак пудингу»; в) «Злочинна цивілізація»; г) «Захист»
2. Конфлікт (художній) – зіткнення поглядів, що призводять до загострення
   А) хвороби; б) ворожнечі; в) людських потреб;
 г) суперечностей
3. Р.Шеклі є представником такого різновиду фантастики, як
   А) пригодницька; б) соціальна; в) наукова; г) воєнна
4. Як звали захисника Тома?
   А) Вільям; б) Грігсбі; в) Леслі; г) Джонсон
5. Звірі на планеті З-М-22 вистежували один одного за допомогою
   А) запаху; б) слуху; в) зору; г) телепатії
6. «… поверне нам хоча б частку цивілізації» «Людина, чия душа відкрита до…»
   А) естетичного; б) фантастичного; в) прекрасного;
г) світлого

   Завдання  7 - 9 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Установіть сюжетну послідовність подій в оповіданні Р.Шеклі «Запах думки»
   А звірі навколо Кліві
   Б задоволений поштмейстер
   В Кліві – смолоскип
   Г вдала посадка на планеті З-М-22
8. Установіть відповідність між персонажем і його описом.
1 Грігсбі       А «він може бачити зі заплющеними очима й відчуває, що робиться за спиною
 2 вовк           Б «…волаючи, штовхаючись, борсаючись, поніс його до картини»
 3 Кліві          В «Не забивай собі голову! Для неї вже немає місця!»
 4 натовп       Г  «…мов блискавка, метнувся назад»
                      Д «…той, що був за спиною, раптом стрибнув і впав на поштарську торбу, зваливши Кліві з ніг»
9. Установіть відповідність між деталлю і персонажем.
   1 перетинчасті лапки         А барс
   2 роззявлена паща              Б гриф
   3 мертвеччина                    В вовк
   4 пухнаста морда                Г білка
                                                 Д дятел

Завдання 10 - 11  відкритої форми.
10. Що спільного в образах Тома і Лероя Кліві? Висловіть своє ставлення до героїв.
11. Яка, на вашу думку, роль мистецтва в сучасному житті людини?






6 клас; 26.05.2020.
Повторюємо вивчене.
Людські стосунки (А.П.Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий»; Дж.-Лондон «Жага до життя»; В.Короленко «Сліпий музикант»

I.Обери та запиши правильні відповіді.
1.Оповідання-це  а)прозовий твір,який охоплює події з життя героїв протягом декількох років;
  б)епічний твір,в якому розповідається про епізод з життя 12 героїв;               
 в)невеликий прозовий твір з повчальним змістом.
2.Дії оповідання Дж.-Лондон «Жага до життя» відбуваються:
а)на Північному полюсі;    б)на Південному полюсі;    
в)в північно-західній Канаді?
3.Скільки золота ніс з собою герой оповідання:
а)14фунтів;            б)10фунтів;               в)16 фунтів?
4.Чим харчувався герой на своєму шляху до корабля:
а)рибою;   б)ягодами;  в)корінням;  г)кістками;   д)м’ясом;     е)хлібом?
5.З ким зустрівся герой на своєму шляху:
а)з людиною;    б)з оленем;     в)з вовком;     г)з ведмедем?
6. Що з речей залишилося з героєм ,коли він побачив корабель:
а)золото;    б)рушницю;       в)відро;     г)сірники?
7.Ідея оповідання Дж. Лондона «Жага до життя»:
а) ніщо в житті не дається задарма;     б) кожна Людина повинна боротися за своє життя ,бути здатною постояти за себе та любити життя;     в) ніколи не залишати друга в скрутному становищі ,залишатися людиною?
8.Сатира-це:
а)добрий сміх;    б)злий сміх;   в)вживання слів у переносному значенні?
9.Впізнай героя за описом: «На обличчі було написано  стільки благоговіння , солодощів і шанобливої кислоти»:
а)Очумєлов;          б)тонкий;       в)Хрюкін?
10.Який чин мав Товстий з оповідання «Товстий і тонкий»:
а)унтер-офіцер;   б)колезький асесор;    в)таємний радник?
11.Головною думкою оповідання А.П.Чехов «Хамелеон»
а)висміювання підлабузництва;            б)висміювання самоприниження;          в)висміювання підлабузництва негідного ставлення до людей, чиношанування , самоприниження.
12.Головною думкою оповідання А.П.Чехова «Товстий і тонкий»є:
а)висміювання тих,хто втратив почуття людської гідності;
б)засудження порядків,які змушували людину принижуватись;
в)висміювання тих,хто втратив почуття людської гідності,плазує перед владою засудження порядків ,які змушували людину принижуватись?
13.В.Короленко визначає жанр твору («Сліпий музикант», як:
а)новела;                 б)повість;                     в)етюд
14.Події твору В.Короленка «Сліпий музикант» відбуваються:
а)в Польщі;  б)на Заході сучасної України;  в)в Центральній Україні ?
15.Потяг до музики Петро Попельський відчуває завдяки:
а)грі матері на віденському піаніно;  б)грі на сопілці слуги Йохима; в)навчанню дядька Максима?
16.Петро Попельський увійшов у реальне життя завдяки:
а)мандрам із бідними сліпими до Почаївської Лаври; б)книгам,які давали знання про оточуючий світ?
в)музиці?
17.Кому належать слова: «…вік прозрів і зуміє нагадати щасливим про нещасних»:
а)Евеліні;  б)матері,Ганні Михайлівні;  в)дядькові Максиму?
18.Головною думкою повісті В.Короленка «Сліпий музикант» є:
а)духовне випробування особистості,яка має знайти сенс існування;
б)віра в перемогу добра й справедливості;    в)кохання і вірність –шлях до мети?
ІІ.Встановити  відповідності. Петро Попельський
1.Евеліна                                                             а)сестра
2.Ганна Михайлівна                                          б)слуга
3.Максим Яценко                                              в)дружина
4.Йохим                                                             г)мати ;д)дядько
ІІІ.Дати відповіді на питання.
1.Як ви розумієте слова Евеліни:»…у кожної людини,панове,свій шлях у житті?» Чи знайшли його Петро й Евеліна? Обгрунтуйте свою думку.
2.Чому головний герой оповідання Дж.Лондона «Жага до життя» немає імені?
3.Які явища життя отримали критичне висвітлення у творчості А.П.Чехова?
ІV.Виконати  одне завдання на вибір.  
1.Скласти порівняльну характеристику Товстого й Тонкого.    2.Написати твір-мініатюру на тему:»Мистецтво,що пробуджує людську душу…»
Література на літо:
1.  Вальтер Скотт «Айвенго».
2.  Василь Биков «Альпійська балада».
3.  Джеймс Олдрідж «Останній дюйм».
4.  Олександр Грін «Пурпурові вітрила».
5.  Едгар По «Золотий жук».
6.  Артур Конан Дойл «Спілка рудих», «Пістрява стрічка».
7.  О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок».

Гарного відпочинку, але не забувайте про повторення та перегляд матеріалів уроків!!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий